امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
99,000
10%
ت 89,100
نظر شما چیست؟

کتاب با اقتدار برخاستن آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم، نوشته ی برنه براون و ترجمه ی سیده فرزانه حسینی می باشد. انتشارات میلکان چاپ و نشر این اثر را بر عهده گرفته است.

معرفی کتاب با اقتدار برخاستن

وقتی داستان‌های زندگی مان را انکار می‌کنیم، آن ها تعریف مان می‌کنند. وقتی آن ها را از آن خودمان بدانیم، می‌توانیم پایانی برایشان بنویسیم. طبیعت آسیب پذیری ساده است: اگر به قدر کافی و به مدت کافی شجاع باشیم، بالاخره زمین می‌خوریم. این کتاب دوباره برخاستن است.

با اقتدار برخاستن بر پایه تحقیق نوین برنه براوان در زمینه آسیب پذیری و جسارت است. فرایندی قدرتمند برای برخاستن پس از سقوط، غلبه بر اشتباهات و رویارویی با آسیب‌ها ارائه می‌کند، آن هم به روشی که خرد و معنای بیشتری را برای زندگی شما به ارمغان بیاورد.

برنه براون استاد تحقیقاتی دانشگاه است و ۱۳ سال گذشته را صرف مطالعه آسیب پذیری شجاعت شایستگی و شرم کرده است. بیش از ۲۰ میلیون نفر سخنرانی تد تحسین شده او را تماشا کرده‌اند. او یکی از مهم‌ترین نویسنده‌های حوزه آسیب پذیری و بهبود زندگی فردی است.

خلاصه کتاب با اقتدار برخاستن

وقتی در زندگی شجاع هستید، گاهی زمین می‌خورید. آن موقع گرچه می‌خواهید دوباره بلند شوید، داستان‌هایی که درباره کشمکش‌های شخصی و حرفه‌ای به خودتان می‌گویید، شما را در چرخه ترس، تردید درباره خود و پشیمانی نگه می‌دارند. با اقتدار برخاستن به شما کمک خواهد کرد این داستان‌ها را به مبارزه بطلبید تا بتوانید آینده خود را از نو بنویسید.

برنه براوان در این کتاب برای پذیرش ترس و شکست و خلق زندگی شجاعانه‌تر، رویکردی بسیار شخصی و عملی مطرح می‌کند. از معلمان و رهبران شرکت‌های بزرگ گرفته تا نظامیان و هنرمندان برجسته، او پای صحبت افراد مختلفی نشسته و به داستان‌هایشان درباره شجاعت، شکست خوردن و دوباره سرپا شدن گوش داده و سپس این سوال را از خود پرسیده است: چه چیزی بین تمامی این افراد موفق مشترک است؟ پاسخ ساده است: آن ها قدرت احساسات را درک کرده‌اند و از تکیه کردن به آنها و رنجیدن نمی‌ترسند.

کتاب با اقتدار برخاستن برنه براون از یازده فصل تشکیل شده که فهرست آن از قرار زیر است:

یادداشتی درباره تحقیق، حقیقت و جسارت، فصل اول: طبیعت آسیب پذیری، فصل دوم: تمدن در خط آب متوقف می‌شود، فصل سوم پذیرش داستان‌هایمان، فصل چهارم: مواجهه، فصل پنجم: اکتشاف، فصل ششم: موش‌های فاضلاب و قانون شکنان، فصل هفتم: شجاع و دل شکسته، فصل هشتم: بخشنده ی احمق، فصل نهم: تجزیه ی شکست، فصل دهم: باید با آنهایی که شما را هدایت می‌کنند برقصید و فصل یازدهم: انقلاب، یادداشت‌هایی درباره آسیب روحی و اندوه بغرنج

برشی از متن کتاب با اقتدار برخاستن

فصل چهارم: مواجهه 

سوال بزرگ این است: که آیا توانایی گفتن «بله» صادقانه‌ای به ماجراجویی خود را خواهید داشت یا نه؟ جوزف کمبل 

ممکن است برای سفر قهرمانانه ثبت نام نکرده باشید، اما همان ثانیه‌ای که زمین می‌خورید، شکست می‌خورید. از ناامیدی رنج می‌برید، خرابکاری می‌کنید یا حس می‌کنید قلبتان شکسته است. همه چیز آغاز می‌شود؛ مهم نیست آماده ماجراجویی هیجانی باشید یا خیر. درد و آسیب اتفاق می‌افتد و برای تک تک ما رخ می‌دهد، بدون استثنا. تنها تصمیمی که باید بگیریم این است که در زندگی خودمان چه نقشی ایفا خواهیم کرد: آیا می‌خواهیم داستان بنویسیم یا آن قدرت را به دست شخص دیگری بدهیم؟ انتخاب نوشتن داستان خودمان به این معناست که ناراحت می‌شویم، در واقع انتخاب شجاعت در برابر راحتی است. 

یکی از حقایق زندگی صادقانه این است که یا به داستان خود وارد می‌شوید و حقیقت خودتان را می‌پذیرید، یا خارج از داستانتان زندگی می‌کنید و برای پیدا کردن ارزش خود دوندگی می‌کنید. ورود به داستانی درباره زمین خوردن، می‌تواند حس بلعیده شدن کامل با هیجان و احساسات را داشته باشد. بدن‌های ما اغلب پیش از ذهن آگاه و هوشیارمان پاسخ می‌دهند. بدن مان برای حفاظت تنظیم شده است تا بدود یا بجنگد. دلیل اصلی پرسه زنی ما در حاشیه داستان‌هایمان و عدم رویارویی واقعی با آن ها یا ترکیبشان در زندگی مان، حتی در برابر تعارضات و ناامیدی‌های کوچک هر روزه، نابردباری فیزیکی و هیجانی است. دور می‌گیریم تا از خودمان محافظت کنیم.

خرید کتاب با اقتدار برخاستن

نسخه چاپی کتاب با اقتدار برخاستن را می توانید با تخفیف از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب سفارش داده و آن را خریداری نمایید.

مشخصات کتاب با اقتدار برخاستن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: میلکان
نویسنده: برنه براون
مترجم: سیده فرزانه حسینی
تعداد صفحه: 286
موضوع: توسعه شخصی
قالب: چاپی با تخفیف

 

دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
5148316
شابک :
978-600-7845-44-8
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
286
کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‭‏‫‬‭ب4 1398

کتاب های مشابه با اقتدار برخاستن