کتاب یک ایرانی در سفارت pdf

راهنمای پاسخ به سوالات مصاحبه سفارت

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یک ایرانی در سفارت

کتاب یک ایرانی در سفارت اثری از محمد افشار والا است. این کتاب راهنمای پاسخ به سوالات مصاحبه سفارت برای تمام دانشجویان و مهاجرانی است که قصد خارج شدن از ایران را دارند.

محمد افشار والا در کتاب یک ایرانی در سفارت به بررسی سوالاتی پرداخته است که در مصاحبه سفارت ممکن است از دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، پرسیده شود. او پاسخ این سوالات را به زبان فارسی و انگلیسی نوشته است تا تمام دانشجویان بتوانند قبل از روز مصاحبه خود، تمرین کنند و از میزان اضطرابشان بکاهند. او همچنین نکات مهمی را که در جریان یک مصاحبه خود به مصاحبه شوندگان کمک می‌کند، بعد از پاسخ هر سوال، آورده است.

گزیده کتاب یک ایرانی در سفارت

چرا این دوره را انتخاب کردید؟ آیا به مطالعه قبلی شما ربط دارد؟پاسخ: اگر این دوره به مطالعات قبلی شما مربوط می شود ، باید این نکته را بیان کنید که دلیل اصلی انتخاب آن است. در حالی که ، ممکن است عوامل دیگری نیز برای تصمیم گیری وجود داشته باشد ، یعنی رتبه بالا ، کیفیت دوره ، جهت گیری عملی ، فارغ التحصیلان ، موارد دیگر. از طرف دیگر ، اگر به دنبال تحصیل در یک رشته جدید هستید ، توضیح دهید که چگونه به این دوره علاقه مندید ، یعنی در مورد برنامه های مطالعاتی موجود در آلمان تحقیق خود را از طریق اینترنت انجام می دادید و دوره ای را انتخاب می کردید که بیشتر انتظارات شما را برآورده می کرد. برای مطالعات، اینها فاکتورهایی هستند که باعث شده شما در بین طیف گسترده ای از دوره های ارائه شده، این دوره خاص را انتخاب کنید. نکته: قبل از مصاحبه به شما توصیه می شود به وب سایت دانشگاه بروید و درباره نحوه ارتباط دوره با منافع شما برای حرفه آینده اطلاعاتی کسب کنید.

Note: Students should avoid applying for master’s programmes that are totally unrelated to what they did in their bachelor’s degrees. When it is absolutely necessary to apply to a program in a new field, it is advisable to show solid proof of why you want to study in the new field which can be in the form of work experience.

صفحات کتاب :
123
کنگره :
JV6035‬‬
دیویی :
325
کتابشناسی ملی :
7559822
شابک :
‫‭978-622-6237-30-7‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه یک ایرانی در سفارت