امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کتاب خط وسط هسته خرما

کتاب خط وسط هسته خرما دفتر یازدهم از مجموعۀ سی جلدیِ تا بهشت است که ویژۀ ماه مبارک رمضان چاپ و اهدا می شود.

گزیده کتاب خط وسط هسته خرما

تازه چشم هایم گرم شده بود که با صدای تلق وتولوق بلند درب پارکینگ از خواب پریدم. بی خیالِ سروصدا شدم و بالشم را مرتب کردم و دوباره خوابیدم. همسرم مریم درب اتاق را بسته بود که بتوانم ساعتی بخوابم؛ ولی سروصدایی که از پارکینگ به گوش می رسید، حسابی چرتم را پاره کرد و خوابم پرید.

مریم وارد اتاق شد و گفت: «مهدی جان، انگار دعوا شده. می دونم خسته ای؛ ولی چاره ای نیست. شما مدیر ساختمونی و همه ازت توقع دارن دیگه. » انگار قسمت نبود بخوابم. پا شدم و با کلافگی گفتم: «مهم نیست. گفتم امروز بی خوابیِ دیشب رو جبران می کنم؛ ولی مگه این همسایه ها می ذارن! » لباسم را پوشیدم و رفتم پایین. حدسم درست بود: آقاپرویز دوباره سر جای پارک دعوا راه انداخته بود.

 همین که من را دید، گفت: «آقای دکتر! شما چرا اومدید پایین؟ ما خودمون حلّش می کردیم. » دستش را گرفتم و گفتم: «آخه مرد مؤمن، چه خبر شده که این همه سروصدا می کنید؟! نمی گید توی این ساختمون شاید یکی مریض باشه، خسته باشه یا شب کار بوده باشه و بخواد استراحت کنه؟ » برای اینکه کم نیاورد، صدایش را انداخت توی گلویش و گفت: «من ماشین داشته باشم یا نداشته باشم، کسی حق نداره جای پارک من پارک کنه! »

صفحات کتاب :
32

کتاب های مشابه خط وسط هسته خرما