امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پاکت در بسته

کتاب پاکت دربسته، درمورد علم امام معصوم می باشد و جلد ۶۱ از مجموعه رهنما می باشد که تاکنون ۱۳۰ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، و به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد.

 کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند.

گزیده کتاب پاکت در بسته

به راستی، علم بی کرانه و غیبی امام از کجا ریشه می گیرد و به کدام سرچشمه متصل است؟ مگر خدا نمی فرماید: «بگو هرکه در آسما نها و زمین است، جز خدا، غیب را نمی شناسد» و در آیه ای دیگر: «کلیدهای غیب تنها نزد اوست و جز او، کسی آن ها را نمی داند. » این کلام

الهی، با دانش امام چه تناسبی دارد؟ در پاسخ باید به این نکته توجه کرد که در کنار آیات یادشده، آیات دیگری هست که پرده از علم غیب برخی از اولیای برگزیدۀ خدا برمی دارد: «دانای غیب اوست و هیچکس را بر اسرار غیبش آگاه نمی سازد؛ مگر رسولانی که آنان را شایسته و پسندیده بداند.

کتابشناسی ملی :
2828393
شابک :
978-600-6543-51-2‬
سال نشر :
1391
صفحات کتاب :
60
کنگره :
BP223/34‏‫‬‮‭/پ9پ2 1391
دیویی :
297/45

کتاب های مشابه پاکت در بسته