کتاب رجل سیاسی

سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)

امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
80,000
10%
ت 72,000
نظر شما چیست؟

کتاب رجل سیاسی مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه‌ العالی) درباره‌ی سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی است.

معرفی کتاب رجل سیاسی

چرا باید کتاب رجل سیاسی را خواند؟ کتابی برای گم نکردن راه و اشتباه نگرفتن جبهه «رجل سیاسی» دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی خصوصیات و ویژگی‌های یک سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی را در یک کتاب تجمیع کرده است. از همین جهت اثر حاضر می‌تواند آیینه‌ی تمام نما و کاملی از شرایط و ویژگی‌های یک مسئول و دولتمرد در نظام اسلامی محسوب شود.

خلاصه کتاب رجل سیاسی

 این اثر شامل هفت فصل می باشد که به ترتیب عبارتند از: باورها، شناخت های لازم، شاخص ها، اهداف، وظایف، الگوهای سیاستمدار تراز و جلوه‌هایی از سلوک سیاسی برخی شخصیّت های تراز اسلام و انقلاب.
در مقدمه این کتاب آمده است: بدون تردید، حکومت اسلامی برای دستیابی به آرمان های سعادت‌بخش انقلاب به کارگزارانی امین و آشنا با مبانی سیاسی اسلام نیاز دارد تا بتواند طعم شیرین زندگی در سایه‌ی حکومت اسلامی را به همگان بچشاند و زمینه‌ی فراگیری تمدّن بزرگ اسلامی را فراهم نماید.
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) همان گونه که در سال های مبارزه علیه حکومت طاغوت با جهاد عملی و تبیینی خود سهم بسزایی در ایجاد و شکل‌گیری اندیشه‌ی حکومت اسلامی داشتند، در سال های پس از انقلاب نیز همواره بر تربیت سیاستمداران آشنا با مبانی الهی اسلام کوشش نموده و تأکید ورزیده‌اند.
کتاب «رجل سیاسی» توسط آقای «علی محمدی» گردآوری شده است.

خرید کتاب رجل سیاسی

این کتاب را با تخفیف از فراکتاب دریافت کنید.

صفحات کتاب :
269
شابک :
978-622-7491-37-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رجل سیاسی