نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد، نوشته پائولا هال روان‌درمانگری برجسته در زمینه‌ی روابط جنسی و زناشویی است که تابه‌حال با صدها فرد و زوج که در رابطه‌های خود دچار مشکلاتی بوده‌اند کار کرده‌است. همه می‌دانند که رسیدن به عشق واقعی همیشه آسان نیست. همه‌ی ما هرازگاهی درباب مسائل مختلف، از شکستن چرخه‌ی جروبحث گرفته تا مهار کردن حسادت یا بهبود تعاملات جنسی، نیاز به توصیه‌های مفید داریم. 

در این کتاب توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی خواهید یافت که کمک می‌کنند دست در دست هم در فراز و نشیب‌های زندگی زناشویی مسیر خود را بیابید. درباره‌ی تغییرات قابل پیش‌بینی زندگی مانند بچه‌دار شدن، عوض کردن خانه و بازنشستگی و همچنین شوک‌های ناگهانی که برخی افراد ناگزیرند با آن‌ها مواجه شوند، مانند فقدان عزیزان، از کار بیکار شدن و خیانت در این کتاب راهکارهایی خواهید یافت. همچنین درباره‌ی مذاکره و حل مشکل غرولندهای هرروزه در مورد مسائلی که گاهی اوقات متوازن‌ترین و یکدل‌ترین خانواده‌ها را هم به چالش وامی‌دارد، مانند کارهای خانه، پول و بچه‌داری، نکاتی ارائه شده است. یک رابطه‌ی زناشویی شاد و رضایت‌بخش به زندگی بیشترِ آدم‌ها معنا می‌بخشد و برای کشف و لذت بردن از دنیایشان در آن‌ها انگیزه و شور می‌آفریند. همچنین روابط زناشویی مستحکم، شالوده‌ی یک زندگی خانوادگی امن و شاد و یک جامعه‌ی سالم است.

این کتاب قوت قلبی است که می‌تواند راهنمای شما در گذر از توفان‌های سهمگین زندگی، بحران‌های جدی زناشویی و هر چیز دیگری در این میان باشد. بنابراین، چه کشتی زندگی‌تان به صخره‌ها خورده باشد و چه نیت‌تان صرفاً تقویت رابطه‌ی زناشویی باشد این کتاب کمک می‌کند هر روز با هم به شادی زندگی کنید، بر مشکلات فایق آیید و از نو عاشق شوید.

صفحات کتاب :
398
کنگره :
HQ734‏‫‬‭/ھ25ب9 1392
دیویی :
646/78
کتابشناسی ملی :
3033990‬
شابک :
978-964-408-283-2
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد