امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 52,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسکیزوفرنی و اورژانس های روانپزشکی

کتاب اسکیزوفرنی و اورژانس های روانپزشکی کاپلان و سادوک ترجمه و تلخیصی از دو فصل Schizophrenia Treatment و Psychiatry Emergency medical services کتاب جامع روانپزشکی کاپلان و سادوک ویرایش دهم می باشد.در نگاه اول مطالعه این کتاب به زبان اصلی، برای دانشجویان تخصصی، کمی سخت و گیج کننده به نظر می رسد، اما بعد از مدتی که با ساختار کتاب آشنا می شوید، قابل فهم و دلنشین می شود.

برای یک روانپزشک موفق شدن و موفقیت در امتحانات ارتقا و بورد، کتاب جامع روانپزشکی کاپلان و سادوک را باید با دو هدف مطالعه کرد: رسیدن به درک عمیقی از دامنه علم روانپزشکی مشخص کردن نکات تستی و سپردن آن ها به حافظه کوتاه مدت در بازه قبل امتحان در این راستا، در ترجمه و تلخیص این کتاب ، تلاش شده است که محتوی کلی هر فصل به بیانی شیوا انتقال یابد، در عین حال، امکان مرور نکات مهم در قالب جدول هایی در ابتدای هر فصل، فراهم شده است.

گزیده کتاب اسکیزوفرنی و اورژانس های روانپزشکی

اسکیزوفرنی یکی از پیچیده ترین و ناتوان کننده ترین بیماری های مغزی است، که منجربه اختلالات شناختی و ناتوانائی های روانی اجتماعی فراوان می شود. علائم این بیماری در اوایل زندگی قابل تشخیص نیست، در سنین باروری انسان، اوج شدت را داردو اغلب با افزایش سن علائم بهتر می شود. علائم شبیه اسکیزوفرنی در افرادی که عنوان پیامبران و یا جادوگران را داشتند، توصیف می شود.

صفحات کتاب :
452
کنگره :
‏‫‬‭RC514‏
دیویی :
‏‫‬‭‬‭‬‭616/898
کتابشناسی ملی :
735053۵
شابک :
‏‫‬‭978-600-369-160-5‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه اسکیزوفرنی و اورژانس های روانپزشکی