امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 32,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تصویربرداری در بیماری های چشم

کتاب تصویربرداری در بیماری های چشم، با هدف تأمین بخشی از نیازهای دانشجویان رشته‌های رادیولوژی، پزشکی و پیراپزشکی به منابع جامع، دسته‌بندی شده و کاربردی در زمینة روش‌های تصویربرداری در بیماری‌ها و ضایعات چشم نگاشته شده است.

 تجربة نویسنده در چندین دوره تدریس موضوعات این کتاب، دست ‌مایة نگارش کتاب حاضر بوده است، طوری که دانشجویان بتوانند با مطالعة این کتاب، با نکات ظریف و دقیق کاربردی آشنا شده و به مطالب مهم و اساسی در زمینة تصویربرداری چشم دسترسی پیدا کنند. هنگام نگارش کتاب، تا حد امکان، تلاش شده است که از بحث پیرامون مسائل جزئی که کاربرد کمتری دارند، احتراز شود؛ ولی، مطالب اصلی و نکات کاربردی به‌ طور کامل و جامع مورد بحث و دقت قرار گرفته‌اند.

گزیده کتاب تصویربرداری در بیماری های چشم

فنون تصویربرداری پزشکی امکان مشاهده ساختارهای آناتومی و مطالعه حرکات و فعالیت های آن ها را در فرد زنده فراهم می نمایند. شایعترین فنون تصویربرداری که امروزه مورداستفاده قرار می گیرند، رادیوگرافی ساده، سیتی اسکن، سونوگرافی و MRI شامل می باشند. اگرچه این فنون با یکدیگر تفاوت دارند؛  اماّ وجه مشترک همه آن ها این است که تصویر را بر اساس دریافت دسته پرتو انرژی تضعیف شده، ایجاد می نماید.

کنگره :
RE79
دیویی :
617/7
کتابشناسی ملی :
7539341
شابک :
978-600-369-162-9‬‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
202

کتاب های مشابه تصویربرداری در بیماری های چشم