امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درمان لکنت

در کتاب درمان لکنت، سعی شده رویکرد های درمانی مختلف به صورت گام به گام برای تمامی گروه های سنی دارای لکنت ارائه بشه. لکنت، یک اختلال گفتاری چند عاملی و چندبعدی است که می تواند از حدود 2 سالگی تا نوجوانی و بزرگسالی بروز پیدا کند. ما گفتاردرمانگران در هنگام مواجهه با چنین اختلال پیچیده ای، لازم است همه ابعاد را در نظر گرفته و مداخله ای متناسب با مراجع و محیط زندگی او ارائه دهیم. 

خواندن این کتاب را به همه شما گفتاردرمانگرانی که قصد ارائه درمانی چند بعدی، همه جانبه و دارای مراحلی مشخص، روشن و گام به گام جهت پیشبرد مداخله مراجع دارای لکنت را دارید توصیه می کنیم تا در انتهای مطالعه این کتاب، مجموعه کاملی از درمان لکنت را در اختیار داشته باشید و با مراجعه به آن، شیوه درمانی صحیح و متناسب با شرایط مراجع را انتخاب کرده و مداخله خود را با موفقیت به انجام برسانید.

گزیده کتاب درمان لکنت

اختلال لکنت بعنوان یکی از اختلالات سیستم حرکتی گفتار شیوع بالایی داشته و از زمانی که کودک شروع به جمله سازی می کند یعنی حدود 2سالگی تا نوجوانی و بزرگسالی می تواند بروز کند. تاکنون تئوری های مختلفی در رابطه باعلل بروز لکنت مطرح شده است. برخی علل عنوان شده جزو عواملی هستند که هسته اصلی این اختلال را تشکیل می دهند نظیر عوامل بدعملکردی نورولوژیکی مربوط به سیستم گفتاری این افراد است.

صفحات کتاب :
290
کنگره :
RC424
دیویی :
616/8554
کتابشناسی ملی :
6190989
شابک :
978-600-369152-0
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه درمان لکنت