امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
خرید چاپی
80,000
15%
ت 68,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گشت ارشاد درآمریکا

کتاب گشت ارشاد درآمریکا نوشته سیدهاشم میرلوحی است که توسط انتشارات دفتر نشر معارف منتشر شده است. در کتاب گشت ارشاد آمریکا مانند دیگر کتب این نویسنده، نگارنده سعی داشته است تا فقط از منابع و مآخذ آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در نگارش آن بهره گیرد. مؤلف در این اثر، به واکاوی وضعیت فرهنگی آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها پرداخته است.


 وی برخی از موارد امر به معروف و نهی از منکر در آمریکا را بیان می‌دارد و تصریح می کند در زمان های گذشته، با مصرف مشروبات الکلی، اسارت زن غربی، فرضیه تکاملی داروین و فساد، مبارزه جدی می‌شده است. سپس چگونگی نفوذ صهیونیسم به آمریکا و برنامه‌های آنان برای ترویج فساد و بی بندوباری را توضیح می دهد. در انتهای کتاب گشت ارشاد درآمریکا ، تصاویری رنگی مرتبط با موضوعات آن آورده شده است.


گزیده کتاب گشت ارشاد درآمریکا


در آغاز این بخش باید به دو نکته اشاره نمود. اولاً مبارزه با فساد، امر ساده ای نیست؛ زیرا افراد غافلی که در دام شیطان گرفتار شده اند، اجازه نخواهند داد تا فساد، ریشه کن شود بدین جهت که منافع خود را، در زمینه های گوناگون، در معرض خطر و نابودی میبینند تا آنجا که موفقیت و پیروزی شیطان را پیگیری و آرزو میکنند، و بعضاً خود، به شیطانی (از نوع انسانی آن) تبدیل می شوند. نکته ی دیگر اینکه، اگر شما مایلید تا اندازه ی بسیار ناچیزی، از شکنجه ها، صدمات، و دردهایی را که در طول تاریخ، پیامبران الهی و ائمه ی اطهار ما متحمل شدند، لمس نمایید، در ایران اسلامی و نه در آمریکا امر به معروف و نهی از منکر کنید!


وضعیتی که در حال حاضر از لحاظ فرهنگی در آمریکا مشاهده می شود، وضعیتی نیست که در گذشته نیز این گونه بوده باشد. جهودان صهیونیست، به مرور، و مرحله به مرحله، یک چنین وضعیتی را در آمریکا ایجاد کرده اند. این مطلبی است که بسیاری از آمریکایی ها به آن اشاره می نمایند.

شابک :
978-964-531-788-9
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
288
کنگره :
‏‫‬‭HV6768‏‫‬‭/م9گ5 1396
دیویی :
‏‫‬‭364/1680973
کتابشناسی ملی :
3737615

کتاب های مشابه گشت ارشاد درآمریکا