امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مقدس زیر ذره بین

کتاب مقدس زیر ذره بین نوشته عباس نیکزاد توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است. متاسفانه آنچه که امروز به نام تورات و انجیل در اختیار اهل کتاب قرار دارد، عین همان کتابی نیست که از جانب خداوند برای هدایت آنان نازل شده است. تاریخ گواهی می دهد که تورات در لابلای حوادث، در مقاطعی از تاریخ، به کلی مفقود و یا معدوم شده است. آنچه هم که به عنوان انجیل در اختیار مسیحیان است اناجیل چهار گانه ای است که به اعتراف مسیحیان به وسیله افراد دیگری غیر از حضرت مسیح علیه السلام ، ده ها سال بعد نگاشته شده است. مضامین و محتویات کتاب مقدس نیز بر مدعای مزبور به خوبی گواهی می دهد. قرآن کریم در آیاتی از تحریف کتاب آسمانی به وسیله یهودیان و بنی اسرائیل سخن گفته است.

کتاب مقدس زیر ذره بین که در پیش رو دارید جستاری است تحلیلی درباره محتویات کتاب مقدس (عهد قدیم و جدید)، نقد و بررسی آن ها، ذکر بشارت های آنها درباره پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله و شریعت ایشان.

گزیده کتاب مقدس زیر ذره بین

ما مسلمانان به پیروی از قرآن کریم ، یهود و نصاری را از اهل کتاب می دانیم. یعنی شریعت آن ها را در اصل شریعت الهی و آسمانی می دانیم . قرآن کریم به صراحت در آیات متعدد از نزول تورات و انجیل از جانب خدا، بر حضرت موسی و عیسی(ع) سخن به میان آورده است. به فرموده قرآن کریم ، تورات کتابی است مشتمل بر مجموعه ای از احکام و مقررات الهی برای هدایت بنی اسرائیل و ...

شابک :
978-964-531-607-3 :‬‭‬
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
216
کنگره :
‏‫‬‮‭‬‮‭BS475/2‬‭‏‫‬‮‭‬‮‭/ن9ک2 1393
دیویی :
220
کتابشناسی ملی :
3413438

کتاب های مشابه کتاب مقدس زیر ذره بین