کتاب آموزش توابع کاربردی و پیشرفته اکسل pdf

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش توابع کاربردی و پیشرفته اکسل

کتاب آموزش توابع کاربردی و پیشرفته اکسل نوشته ی ایمان اشکاوند راد، با ارائه ی مثال ها و تمرینات کاربردی به شما کمک می کند تا انواع توابع و فرمول نویسی ها را در نرم افزار اکسل یاد بگیرید. اکسل جزو پرکاربردترین نرم‌افزارها به شمار می‌رود. یکی از مباحث بسیار مهمی که در یادگیری این نرم‌افزار بسیار اهمیت دارد، فرمول‌نویسی و توابع است.


اگر شما تازه‌کار هستید و تا به حال با نرم‌افزار اکسل کار نکرده‌اید، ابتدا پیشنهاد می‌شود تا کتاب آموزش نرم‌افزار صفحه گسترده اکسل از همین نویسنده را مطالعه نمایید. در کتاب آموزش توابع کاربردی و پیشرفته اکسل (Learn The Practical And Advanced Functions of Excel) سعی شده اکثر توابع پرکاربرد این نرم‌افزار به شما ارائه و ساختار کلی هر فرمول با ذکر مثال برایتان شرح داده شود. قدم به قدم با تمرینات و آموزش‌های این کتاب پیش بروید. پس از مدتی کوتاه خواهید دید که به تمام توابع نرم‌افزار اکسل مسلط شده‌اید.

گزیده کتاب آموزش توابع کاربردی و پیشرفته اکسل

همانطور که می دانید، برنامه اکسل برای انجام محاسبات ریاضی، از امکاناتی نظیر «فرمول نویسی در سلول ها» استفاده می کند. با توجه به این موضوع که ممکن است برخی از دوستان تازه شروع به یادگیری اکسل کرده باشند در این فصل با نحوه فرمول نویسی و آشنایی با توابع مقدماتی پرکاربرد و امکانات کار با فرمول ها و توابع آشنا خواهید شد و در فصل های بعدی به معرفی توابع کاربردی و پیشرفته اکسل بر اساس دسته بندی های مختلف خواهیم پرداخت.


1-1 فرمول

به طور کلی، فرمول معادله ای است که برای انجام عملیات ریاضی و منطقی و غیره بر روی داده سلول ها استفاده می شود. روش درج فرمول در سلول ها: برای درج فرمول در یک سلول، ابتدا سلول مورد نظر را انتخاب، سپس علامت مساوی = را تایپ می کنیم و سپس فرمول را طبق قواعدی که در این فصل خواهیم آموخت، وارد سلول می کنیم. پس از درج فرمول، نرم افزار اکسل، فرمول وارد شده را محاسبه کرده و در هر فرمول ممکن است دارای تمام یا بخشی از اجزای زیر باشد: پایان نتیجه را در همان سلول نمایش می دهد.

صفحات کتاب :
165
کنگره :
‏‫‬‭HF5548/4
دیویی :
‏‫‬‭005/54
کتابشناسی ملی :
7578404
شابک :
978-622-7605-29-7
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه آموزش توابع کاربردی و پیشرفته اکسل