امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فتنه 88

کتاب فتنه 88، فقط بخش بسیار کوچکی از فعالیت های سایبری نیروهای ارزشی و حزب اللهی در ایام فتنه 88 است که منتشر شده است. در فتنه سیاسی سال 1388 جبهه سایبری و وبلاگها و شبکه های اجتماعی ارزشی و حزب اللهی، نقش مهمی در روشنگری، بیان حقایق و رو کردن ماهیت فتنه و فتنه گران داشتند که متأسفانه در جایی ثبت نشد تا برای کسانی که می خواهند خیلی ساده، این حادثه تلخ و مهم تاریخ انقلاب اسامی را از زبان و قلم جوانان و دانشجویان واکاوی نمایند، قابل استفاده باشد. 

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسامی با انتشار گزیده ای از این مطالب وبلاگی در قالب کتاب، امکان استفاده را برای مخاطبان غیرمجازی نیز فراهم می نماید تا اندکی از فعالیت های مردمی و خودجوش در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام خمینی رحمةالله علیه و شهدا در آزمون تاریخی و سرنوشت ساز، ثبت و ضبط شود.

گزیده کتاب فتنه 88

ما نمی دانیم چرا همیشه بحث از آقازاده هاست و هیچ وقت از «آقا »ها بحثی نمی شود. در حالی که آقاها «علت »اند و ما «معلول » آن ها. به نظر شما ا گر «آقا »یی وجود نداشت، آقازاده ای به وجود می آمد؟ چرا شما به جای این که ما را دنبال کنید دنبال علت ها نمی روید؟ ما مولود موّلدهای خود هستیم. اصلاً به نظر ما بزر گترین مشکل کشور، همین علت ها و معلول ها است. ما همیشه کارهای مان را بر عکس انجام می دهیم. به جای این که دنبال علت ها باشیم، دنبال معلول ها هستیم. 

مثلاً ما همیشه صحبت از مبارزه با اعتیاد، فساد اداری، رشوه خواری، انحرافات اجتماعی، قاچاق کالا و... می کنیم، اما هیچ وقت از خودمان سئوال نمی کنیم که چه «علت »هایی باعث وقوع چنین معضلاتی شده است! روزگار ما بندگان خدا هم به همین نحو است. از موقعی که چشم باز کردیم و پا به این دنیا گذاشتیم، آقازاده بودیم. خُب چه کنیم؟ مگر ما خودمان خواستیم که آقازاده باشیم؟ ما را آقازاده کردند. آن هم به زور. قضا و قدر بود دیگر. شما هم ا گر جای ما بودید آقازاده می‌شدید. اصلاً به نظر شما «آقازاده » درست است یا «آقا »زاده؟ بنابراین لطفاً از این پس، دنبال «آقا»ها باشید.

صفحات کتاب :
221
کنگره :
JQ1789‭‬ ‭/آ5‏‫‬‭ف24 1392
دیویی :
324/955
کتابشناسی ملی :
3030176
شابک :
978-964-531-443-7
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه فتنه 88