کتاب همین لحظه جذب کن pdf

راهنمای گام به گام به همراه ابزارها، تکنیک ها و فنون اثبات شده برای ارتقای سطح ارتعاش و خلق واقعیتی که می خواهید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب همین لحظه جذب کن

کتاب همین لحظه جذب کن، شما را در رسیدن به آنچه که واقعا در زندگی می‌خواهید راهنمایی می‌کند. چنانچه می‌خواهید از الگوهای قدیمی ذهن خود رهایی یابید و بتوانید ارتعاشات ذهن خود را با خواسته‌های قلبیتان هم تراز کنید، مطالعه کتاب همین لحظه جذب کن به شما پیشنهاد می‌شود.

با شروع مطالعه کتاب همین لحظه جذب کن، روشنایی وجودتان را کشف خواهید کرد و درمی‌یابید که درون شما ابعاد بسیار گسترده و پیچیده‌ای وجود دارد که هیچ چیز جلودارش نیست و پایانی ندارد. همچنین با جنبه‌های مختلف ذهنی، جسمی، معنوی و مادی خود آشنا می‌شوید و به این ترتیب خواهید توانست ارتعاشات وجودی و بدنی خود را در راستای خواسته‌های ذهنی و قلبیتان ارتقا دهید و هم اندازه کنید. با مطالعه این کتاب می‌توانید به طور کامل در روند زندگی تغییر و تحول ایجاد کنید، الگو‌های رفتاری و عادت‌های نابه‌جا و زیان‌بار را ترک کنید، سطح ارتعاش احساسات خوب و مثبت را بیشتر کنید و آنچه که با فرکانس شما و خواسته‌های درونیتان هم‌خوانی دارد را جذب کنید.

در بخش اول 10 روش مخصوص برای رهایی از موانع ذهنی، فیزیکی و احساسی در اختیار شما قرار داده شده است که با انجام روزانه آن‌ها قدرت درونیتان بیشتر می‌شود. بخش دوم به 35 فکر قدرتمند اختصاص دارد که کمک می‌کند انرژی شما همواره در سطح بالایی قرار داشته باشد و از شور و اشتیاقتان کم نشود. در بخش سوم 100 مورد برای به دست آوردن فرماندهی احساسات، قدرت، خوشبختی و آزادی مالی ارائه شده است. بخش چهارم هم به شما کمک می‌کند اهداف خود را پیدا کنید، کاری را که دوست دارید انجام دهید و ثروت بیشتری جذب کنید.

تجلی توانایی جذب، خلق و تغییر دیدگاه شما به‌سوی واقعیت است. صرفاً با این واقعیت که همه چیز از خودتان شروع می‌شود، می‌توانید صحبت کنید، فکر کنید، احساس کنید و هر چیزی را در وجودتان بیافرینید. شما یک موجود قدرتمند هستید، ذهن قدرتمندی دارید و قادر به آفرینش هر واقعیتی هستید که خودتان می‌خواهید. تنها موانعی که برای به واقعیت رساندن رویاهایتان وجود دارند، محدود بودن باورها و تصورات خودتان است و همچنین عدم درک آنچه قادر به انجام دادن آن هستید. کتاب همین لحظه جذب کن به شما کمک خواهد کرد تا در حد امکان و به‌طور واضح از طریق آموزش به قدرت درونی خود پی ببرید و قدرت‌های درونتان را به‌سوی آفرینش واقعیت‌هایی که می‌خواهید، هدایت کنید. تجلی، موضوع چندان پیچیده‌ای نیست. همین که یاد بگیرید موانع را از سر راهتان بردارید، تمام موفقیت‌ها بی‌دردسر وارد زندگی‌تان خواهند شد.

اگر فقط یکبار آنچه را می‌خواهید، متجلی کنید، دیگر هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع باور شما به این حقیقت باشد که خالق واقعیت‌های زندگی، خود شما هستید. حال که می‌دانید چه کاری از شما ساخته است، پس آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. به مردم درباره این قدرت و معجزاتی که می‌توانند اتفاق بیفتند، آگاهی دهید. اجازه دهید نتایجی که به دست می‌آورید، الهام‌بخش زندگی دیگران باشد.

گزیده کتاب همین لحظه جذب کن

ما هر روز آگاهانه و ناآگاهانه واقعیت زندگی‌مان را رقم می‌زنیم. هدف این است که به‌عنوان یک خالق آگاه، در خلق واقعیت زندگی‌مان ایفای نقش کنیم. هنگامی‌که حقیقت زندگی‌تان را به‌طور ناخودآگاه می‌سازید، همیشه فرض را بر این می‌گذارید که رویدادهای زندگی‌تان خارج از کنترل شما هستند. فکر می‌کنید زندگی تصادفی و غیرقابل پیش‌بینی است. می‌پندارید تأثیرات چالش‌ها در زندگی‌تان نمی‌توانند تغییر کنند. وقتی واقعیت‌های زندگی‌تان را به‌طور ناخودآگاه می‌سازید، یعنی فردی هستید ناآگاه. درصورتی‌که به همه شما قدرت تجسم، تصور و تکلم داده شده است تا تجربه‌های دلخواه زندگی‌تان را خودتان بسازید.

اکثراً افرادی که به‌طور ناخودآگاه سرنوشتشان را می‌سازند، نقش قربانی و طرز فکر فقیر بودن را در پیش‌فرض ذهنشان دارند. آنان باور کرده‌اند که دیگران خوشبخت‌اند و خودشان زندگی سختی دارند. در ذهنشان تصویر و روایت منفی می‌سازند و همین امر آنان را در چرخه کمبودها قرار می‌دهد. بیشتر مکالماتشان بسیار منفی است، زیرا آنان قدرت درونشان را فراموش کردند که خالق تمام واقعیت‌های زندگی‌شان است. این نگاه سرزنش‌کننده‌ای که به شرایط خارجی و سایر افراد دارند، بسیار محدودکننده است و باعث می‌شود احساس کنند نمی‌توانند زندگی خود را تغییر دهند.تمام اتفاقات زندگی‌تان در دستان خودتان است. همین حالا می‌توانید همه چیز را تغییر دهید. هرگز به پشت‌سرتان نگاه نکنید. 

شما محدود به زمان گذشته نیستید. همه آن اتفاقات و تجربیات، گذشته‌اند. آن انسانی که امروز هستید، فردی جدید است؛ فردی که در حال تکرار عادات، رفتارها و الگوهای فکری بود، خود شما بودید. گیر افتادن در گذشته، همانند زالویی می‌تواند، توانسته و خواهد توانست قدرت زندگی شما را بمکد؛ همان قدرتی که در توسعه و تغییر زندگی‌تان نقش مهمی دارد. به خاطر داشته باشید که در هر دقیقه از زندگی‌تان، انرژی ذهنی، فیزیکی و احساسی‌تان را چگونه می‌خواهید مصرف کنید. توجه ذهنتان معطوف به چه مسائلی می‌شود؟

صفحات کتاب :
264
کنگره :
BF637
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
7369172
شابک :
978-622-220-677-2‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه همین لحظه جذب کن