کتاب پنجره ی برکت pdf

ضروری ترین مهارت های زندگی که در مدرسه یاد نمی گیرید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پنجره برکت

کتاب پنجره برکت در قالب داستان زندگی آدم هایی را روایت می‌کند که مایل به داشتن برکت در زندگی خود بودند ولی تنها فردی که بذر ایمان را در خود می‌کارد، با اعمال شایسته خود آن را آب‌یاری می‌کند و در پایان تنها اوست که به میوه‌ای به نام برکت دست می‌یابد و همچنین، به آموزش مهارت‌هایی جهت کاهش افکار منفی پرداخته شده است که تا حد زیادی از ابتلای افراد به افسردگی پیشگیری می‌کند.

برکت به نزد افراد مختلف سفر کرد ولی آن ها، این جمله‌ی طلایی که «خدا در همه‌ مکان‌ها حضور دارد» را از یاد برده بودند و با اعمال خودشان که ناشی از ایمان ضعیف آن ها بود، مانع از دریافت برکت در زندگی خود می‌شدند. آن‌ها فراموش کرده بودند که نیروی عشق خدا به خود را با اعمالشان از خود دریغ می‌کنند؛ زیرا که خدا به اعمال شایسته‌ ما برکت می‌دهد. در کتاب  پنجره برکت به نمونه‌هایی از «افراد سمّی» اشاره شده است که شما باید در زمان مواجهه از آن ها دوری کنید؛ چرا که اثرات مخربی برای شما به همراه خواهند داشت.

گزیده کتاب پنجره ی برکت

لازم است که والدین از تحقیر فرزندان خود بپرهیزند. فرزندان خود را با الفاظ زیبا خطاب کنید. آن ها را با سایرین مقایسه نکنید، چرا که خداوند در وجود هر انسانی مهارت و توانایی های منحصر به فردی قرار داده است. این را بدانید که تنها رقیب هر کس، خودش است و ما باید عملکرد کنونی خود را با گذشته ی خویش در جهت سنجش میزان بهبود و پیشرفت مقایسه کنیم. فرزندانتان را سرزنش نکنید و به آن ها یاد بدهید که خود را دوست بدارند، گاهی برای خود هدیه بخرند و موفقیت هایشان را جشن بگیرند.

صفحات کتاب :
60
کنگره :
PIR8335
دیویی :
8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
7606083
شابک :
978-622-7611-90-8
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه پنجره ی برکت