امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
53,000
10%
ت 47,700
نظر شما چیست؟

کتاب اول ریحانه خدا، با عنوان «منبع نور بهشت، خنده تو فاطمه» نوشته محسن عباسی ولدی است و دارای نثری ادبی و شاعرانه، پیرامون فضائل حضرت فاطمه(س) می باشد و توسط انتشارات آئین فطرت به نشر رسیده است. 

معرفی کتاب اول ریحانه خدا

این کتاب بر آن است تا گوشه ای از فضائل بی کران دخت نبی(س) را به همگان بنشاند. و با نثر ادبی و شاعرانه ای که در پیش گرفته و با توجه با حجم کمی که دارد، توانسته در بین مخاطبان جایگاهی پیدا کند.

خلاصه کتاب اول ریحانه خدا

فصل های جلد اول مجموعه ریحانه خدا، با عنوان پرده دسته بندی شده اند و این نشانگر این است که نویسنده می خواهد بگوید فقط پرده ای از فضایل بانوی دو عالم را بیان کرده است. این کتاب دارای ۱۳ پرده به نام های ذیل می باشد:
«تو که هستی زهرا؟!»، «چله پیغمبرانه برای آمدنت»، «زمین، بهشت می شود»، «فاطمه شاه بیت منظومه نام های تو»، «زهرا نور عالم تاب»، «مهربان ترینی بانو!»، «صداقت مدیون توست زهرا»، «مقام رضا، مهبوت مقام تو»، «دختری، اما مادر پدر»، «منصوره، نام تو در آسمان»، «رشته های چادرت، حبل المتین»، «قیامت حضور تو در قیامت» و «واژه ها ته کشیدند بانو»

متن کتاب اول ریحانه خدا

لحظه آمدنت رسیده بود،اما زنی نبود تا مادر را در وقت به دنیا آمدنت یاری کند.
نه اینکه نباشد، بود؛ اما مگر زنان زمینی شایسته به دنیا آوردن بهشتی ترین زن عالم هستند؟ فاطمه(س) معنای پاکی است. طهارت از فاطمه(س) جان گرفته. فاطمه(س) نور است. روشنایی وجودش را مدیون فاطمه(س) است.
خدایا!
شکرت که وقتی خدیجه(س) از زنان مکی کمک خواست کسی حاضر به امداد او نشد که اگر دست زنان زمینی در لحظه تولد به فاطمه(س) می خورد فریاد طهارت به آسمان می رفت و قامت نور می شکست.

خرید کتاب های عباسی ولدی

حجت الاسلام و المسلمین محسن عباسی ولدی، دانش آموخته حوزه علمیه و کارشناس مباحث تربیتی، دارای کتب بسیاری در عرصه تربیت می باشد. از آثار ایشان می توان به مجموعه های طعم شیرین خدا، من دیگر ما و از نو با تو اشاره کرد.
برای خرید کتاب های ایشان می توانید به سایت یا نرم افزار فراکتاب مراجعه کنید.

دانلود کتاب ریحانه خدا

از این مجموعه پی دی اف رایگان موجود نمی باشد. با نصب نرم افزار فراکتاب و یا از طریق سایت می توانید مجموعه و یا هر کدام از کتابهای مجموعه را به دو صورت دیجیتال و چاپی با تخفیف دریافت کنید.

مشخصات کتاب ریحانه خدا جلد اول را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: ۲۰۲
موضوع: سبک زندگی حضرت زهرا (س)

صفحات کتاب :
272
کنگره :
‏‫PIR8184‭‬ ‭/ب365‏‫‬‭‏‫‬‭م8 1393
دیویی :
297/973
کتابشناسی ملی :
3715185
شابک :
‏‫‬‭978-964-2724-71-0
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه ریحانه ی خدا جلد اول منبع نور بهشت خنده ی تو فاطمه