امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
37,000
14%
ت 31,820
نظر شما چیست؟

کتاب چهارم ریحانه خدا، با عنوان واژه های خیس نوشته ای دیگر از محسن عباسی ولدی، پیرامون مصائبی که بر حضرت فاطمه(س) گذشته، به نگارش در آمده و توسط انتشارات آئین فطرت به چاپ رسیده است.

معرفی کتاب چهارم ریحانه خدا

حتما تجربه کرده ای، بعد از هر گریه و اشکی که در روضه ای ریخته ای، حالی دل انگیز به سراغت آمده است. این حال هدیه ای از جانب صاحبان روضه به ماست، در هر روضه، رازی برای ما مکشوف می شود و سری آشکار. بله همه روضه ها تکراریست و آن حال ماست که در هر زمان دگرگون است و محیای پذیرش.
این کتاب را کتاب روضه بخوانیم، دروغ نیست. با سطر سطرش نه با واژه واژه اش باید گریست همان گونه واژه گریسته اند.

خلاصه کتاب چهارم ریحانه خدا

همان گونه که هنگام عزا و روضه، پرده و تابلو نصب می شود بفرمایید مجلس عزا! این کتاب نیز سرفصل هایش بسان همان روضه ها مجلس بندی شده است و هر مجلس نامی به سوگ نشسته دارد، این چنین:
مجلس اول: چاره ای برای واژه ها
مجلس دوم: قله مهربانی
محلس سوم: حقیقت صبر
مجلس چهارم: مادر و دیگر هیچ!
مجلس پنجم: لرزه بر زانوان شجاعت
مجلس ششم:سیلاب گریه
مجلس هفتم: حکایت میخ
مجلس هشتم: تابوت
مجلس نهم: قباله و فدک
مجلس دهم: بستر غیرت
مجلس یازدهم: کفن
مجلس دوازدهم: خانه قبر
مجلس سیزدهم: اشک یتیم
مجلس چهاردهم: کربلا، فرزند مادر

متن کتاب چهارم ریحانه خدا

«مهربانی»، «صبر»، «مادر»، «شجاعت»، «گریه»، «میخ»، «تابوت»، «قباله» و «فدک» هنوز هیچ کدام حریف بغض در گلو مانده ام نشده اند. مادر! قصه تو مگر چه سری دارد که بار بیانش قامت واژه ها را شکسته!
واژه های خیس، حکایتی است بارانی از محله واژه ها، محله ای که در فراق مادر، غم ماتم گرفته و خانه هایش غم خانه مصیبت او گشته اند. خانه به خانه این محله را گشته و واژه ها را التماس کرده ام که قصه مادر را تا خط آخر برایم بگویند؛ اما واژه ها هیچ یک تاب تحمل بار مصیبت مادر را ندارند.

دانلود کتاب ریحانه خدا

از این مجموعه پی دی اف رایگان موجود نمی باشد. با نصب نرم افزار فراکتاب و یا از طریق سایت می توانید مجموعه و یا هر کدام از کتابهای مجموعه را به دو صورت دیجیتال و چاپی با تخفیف دریافت کنید.

انتشارات آئین فطرت

آیین فطرت، ناشر اختصاصی آثار حجت الاسلام محسن عباسی ولدی است. آثار ایشان تا پیش از تأسیس این انتشارات از سوی ناشران مختلف به بازار کتاب عرضه می‌شد؛ امّا از بدو تأسیس آیین فطرت، آثار ایشان به این انتشارات انتقال یافته و با رویکردی جدید به بازار نشر راه یافته است.

مشخصات کتاب ریحانه خدا جلد چهارم را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 163
موضوع: سبک زندگی حضرت زهرا (س)

سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
163
کنگره :
‏‫‬‮‭BP27/2‏‫‬‭‏‫‬‮‭/ع245و2 1397
دیویی :
297/973
کتابشناسی ملی :
5147758
شابک :
978-600-8031-46-8

کتاب های مشابه ریحانه ی خدا جلد چهارم واژه های خیس