کتاب لطفا پیغام خود را بگذارید

سومین جشنواره داستانی انقلاب (بزرگسال)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لطفا پیغام خود را بگذارید

کتاب لطفا پیغام خود را بگذارید نوشته خسرو باباخانی و رقیه سادات صفوی است که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. اکثریت آثار این کتاب مرتبط با موضوعات پیرامون جریانات و اتفاقات پیش و پس از انقلاب 57 ایران می باشد.

در مجموعه داستان منتشر شده داستان مصطفا میرزایی پیهانی نیز به چشم می خورد که نام این کتاب " لطفا پیغام خود را بگذارید " از نام داستان این نویسنده گرفته شده است . این داستان روایتگر آخرین تماس های دریافتی یکی از افراد مرتبط با دربار شاهنشاهی است که در طول تماس های ضبط شده اش افرادی با سمت ها و جایگاه های مختلف روشن کننده ی واقعیت هایی از اوضاع و احوال حاکم بر کشور در روزهای داغ انقلاب می باشد.

گزیده کتاب لطفا پیغام خود را بگذارید

ساعت چند اومدی؟ طبق معمول قربان...

خوبه. حداقل یه جایی توی این سیستم هست که هنوز نمی لنگه. فکر کردم عمارت خالیه و کسی توش نیست. جسارته قربان، اجازه بدید کمکتون کنم! این عمارت بی شما خالیه؛ امثال ما نوکر و کارگر به خودش زیاد دیده؛ یه مشت بی مصرف، که بودن و نبودنمون توفیر زیادی نداره... جسارته قربان، دکمه های سرآستیناتون دارن می افتن، بایستید...


خبری... اتفاقی... چیزی؟ از دولتیِ سر حضرت عالی، برعکس همه جا که شلوغه، اینجا آرومِ آروم بود! جسارتاً، فقط چند ساعت پیش، یه مادر مرده بخت برگشته رو آژانا، موقع نوشتن شعار روی دیوار عمارت، گرفتن و با خودشون بردن. جدی...؟ چه احمقِ دل و جرئت داری... حالا دودمان کی رو فحش داده؟ من، یا...؟ 

صفحات کتاب :
244
کنگره :
‏‫‭PIR4249‏‫‬‮‭/ج468 1389
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/6208
کتابشناسی ملی :
3663181
شابک :
‏‫‫‭978-600-175-783-9‬‬‬
سال نشر :
‏‫1393

کتاب های مشابه لطفا پیغام خود را بگذارید