امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,000
خرید چاپی
60,000
10%
ت 54,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شاهرگی برای حریم

کتاب شاهرگی برای حریم چهارمین جلد از مجموعه مدافعان حرم است که توسط سمانه خاکبازان نگاشته شده. این کتاب به سیر زندگی شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی می پردازد و خاطرات دوران کودکی تا شهادت وی را روایت می کند.

گزیده کتاب شاهرگی برای حریم

نیمه های شب بود که از خواب بیدار شدم و صدای گریه شنیدم. از رختخواب بلند شدم. دیدم همسرم در حال نمازخواندن گریه می کند. بارها او را در همین حال دیده بودم. گمان نمی کردم که اتفاقی افتاده باشد. دوباره خوابیدم. برای نماز صبح که بیدار شدم، همسرم خواب بود. بیدارش کردم. همان جا در رختخواب نشست. گفتم: «چی شده حاجی؟ چرا اینقدر ناراحت و پکری؟ » گفت: «پسرت زخمی شده! » گفتم: «پسرم؟ کدوم پسرم؟ » گفت: «حمید! » گفتم: «راستشو بگو. شهید شده؟ » تلفن همراهش را روشن کرد و عکس حمید را در یکی از کانال های مجازی نشانم داد. زیر عکسش نوشته بود:«شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی.» نشستم روی زمین. 

مات ومبهوت به عکسش نگاه می کردم. با خودم گفتم: «این حمید؟ حمید منه؟! » چشمانم روی عکسش ایستاده بود. حتی توان پلک زدن هم نداشتم. همسرم گفت: «پاشو امروز برامون مهمون می آد. بیا یه کم اینجاها رو تمیز کنیم! » نمی دانستم باید چه کار کنم. بغض راه گلویم را گرفته بود. پاهایم سنگین بود و در سرم مدام تصویر حمید و خنده ها و حرف هایی که دیروز پای تلفن می زد، می چرخید و می چرخید.

صفحات کتاب :
200
کنگره :
PIR8342‭‬
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
7358870
شابک :
978-600-330-355-3‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه شاهرگی برای حریم