کتاب بهار در بهار 1393 pdf رایگان

بیانات نوروزی و سخنرانی مقام معظم رهبری مدظله العالی در حرم مطهر رضوی

امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بهار در بهار

آنچه کتاب بهار در بهار در اختیار مخاطب قرار می دهد، پیام نوروزی و بیانات مقام معظم رهبری در نوروز سال 1393هجری خورشیدی در حرم ثامن الحجج (ع) است که به تلاش آستان قدس رضوی گردآوری شده است. حضرت آیت الله خامنه ای در بهار 1393 بعد از پیام نوروزی خود، آن چیزی را که به ملت ایران بیان می دارد این است که گذشت سالها و تبادل سالهای گوناگون برای ما باید موجب تجربه و بصیرت باشد؛ از گذشته درس بگیریم و به آینده با چشم باز و دل آگاه نظر کنیم و برای آینده تصمیم بگیریم.

گزیده کتاب بهار در بهار

قوی شدن یک ملّت فقط به این نیست که تسلیحات جنگی پیشرفت های داشته باشد؛ البتّه تسلیحات هم لازم است، امّا فقط با تسلیحات هیچ ملّتی قوی نمیشود. من وقتی نگاه میکنم، سه عنصر را پیدا میکنم که دو عنصر از آن ها همین دو نقطه ای است که در پیام عرض کرده ام؛ این سه عنصر اگر مورد توجّه قرار گرفتند، یک ملّت قوی میشود: یکی اقتصاد، یکی فرهنگ، و سوّمی علم و دانش. درباره ی دانش، در این ده دوازده سال گذشته حرف های زیادی زده شد و بحمدالله اثر کرد.

امروز ما در دانش داریم پیش میرویم که بعد باز شاید اشاره ای بکنم امّا در مورد اقتصاد و در مورد فرهنگ، یک اهتمام بیش از متعارف لازم است تا بتوانیم اقتصاد کشور را به شکلی دربیاوریم که از آن طرف دنیا کسی نتواند با یک تصمیم گیری، با یک نشست و برخاست، بر روی اقتصاد کشور ما و بر روی معیشت ملّت ما اثر بگذارد.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
DSR1691/‏‫‬‭ب9
دیویی :
‏‫‬‭‬‭955/0844
کتابشناسی ملی :
5632471
شابک :
‏‫‭978-622-6090-85-8
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه بهار در بهار 1393