کتاب راز و رمز بازاریابی و فروش pdf

آشنایی و شناخت راهکارهای بازاریابی و فروش

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز و رمز بازاریابی و فروش

کتاب راز و رمز بازاریابی و فروش اثر کن لنگدان به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های بیشتری برای فروش، و در ادامه برای کسب رضایت مشتری به دست آورید.

کسب و کاری نیست که بتواند بدون فروشنده کارآمد موفق شود. آشنایی و درک موضوع فروشندگی حرفه‌ای، یک صلاحیت کلیدی نه تنها برای فروشنده خط مقدم است، بلکه برای هر شخص دارای شغل به هر حال بر مهم‌ترین دارایی هر سازمانی، مشتری‌هایش، تأثیر می‌گذارد.

فروشنده‌های حرفه‌ای لزوم اولین تأثیرگذاری عالی را درک می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که ویژگی محصولشان تنها زمانی به فروش کمک می‌کند که مشتری بتواند مزایای آن را ببیند؛ و آن‌ها با هر مرحله از فرآیند فروش، از مبانی پرسش و شنیدن این جمله از یک مشتری که می‌گوید "بله من آن را خواهم خرید" را درک کرده‌اند. اعم از اینکه مشتریتان یک نفر در فروشگاه لباس است، یک خریدار با مهارت بالا در یک انجمن چند ملیتی، یا یک مدیر متوسط کنترل هزینه‌ها باشد، شما باید مهارت‌های فروش را توسعه دهید که به سرعت به فروش سودمندتر می‌رسد.

کن لنگدان (Ken Langdon) در کتاب راز و رمز بازاریابی و فروش آورده: برای فروش‌هایتان برنامه‌ ریزی کنید تا اولین فروش را رقم بزنید. همچنین به نحوه تنظیم حساب‌های کلیدی‌تان نگاه کنید، مهم‌ترین مشتری‌هایتان، معمولاً بیش از 80 درصد از درآمد مجموع فروش یک سازمان را تأمین می‌کنند و به شما در مورد چگونگی برنامه‌ریزی و مدیریت چنین حساب‌هایی می‌گوید تا بتوانید صداقت را به مشتری و یک جریان در حال پیشرفت از فروش‌های پرسود و قابل پیش‌بینی منتقل نمایید.


گزیده کتاب راز و رمز بازاریابی و فروش

هر آنچه از محصول یا خدماتی که شما سعی در فروش آن دارید، یک پیش‌بینی فروش خوب، به شما در طرح‌ریزی نقشه برای آینده کمک خواهد نمود. پیش‌بینی فروش‌ها با هدف فروش شما آغاز می‌شود. مدیر شما یک سطح از کسب و کار را برایتان جهت دسترسی در طول سال مالی تعیین می‌کند.

شما شاید درخواست رسیدن به بعضی اهداف دیگر را داشته باشید، مانند اهداف ماهیانه، علاوه بر فروش‌هایی به مشتری‌های جدید. به طور جایگزین، شما شاید اهدافی داشته باشید که خودتان تعیین کرده‌اید. انتظار از این اهداف در رقابت‌های امروزه جهان، پر توقعانه می‌باشد.

با مقایسه نمودن این اهداف با پیش فروش‌تان، شما یک حس روشن تر از اینکه آیا اهداف واقعی هستند؛ و یا نه به دست خواهید آورد. هدف‌تان را به بخش‌های مناسب تقسیم کنید بنابراین شما می‌توانید بر اساس رویه سالیانه پیشرفت‌تان را اندازه‌گیری نمایید، درصورتیکه به طور چشمگیری عقب بماند، رسیدن به آن سخت می‌شود.

قالب‌بندی دقیق پیش‌بینی فروش شما احتمالاً بسته به تعداد محصولات و خدماتی که شما ارائه می‌کنید، فرق می‌کند؛ اما احتمالاً یک ورق گسترده را تشکیل می‌دهد که تعداد تخمینی از فروش‌ها برای محصولات متفاوت بیش از یک دوره ماهیانه یا سالیانه، همراه با مقدار برآورد شده از این فروش‌ها را تجزیه کرده‌اند.

یک روش خوب برای دستیابی به یک شکل واقعی، ارزیابی فرصت‌های حاصل شده از هر فروش برحسب شکل درصدی آن است. به یاد دارید که این پیش‌بینی نیاز نیست 100 درصد صحیح باشد، این یک گمان تحصیل شده است به جای یک ارزیابی دقیق.

صفحات کتاب :
124
شابک :
978-622-7493-25-2
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه راز و رمز بازاریابی و فروش