امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 11,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شکلات های کاغذ رنگی

کتاب شکلات‌های کاغذ رنگی از مجموعه داستان‌های آداب غدیر، اثری از سمانه صنعتگر با تصویرگری کوثر ارجمند است. داستان درباره خواهر و برادری است که برای جشن عید غدیر شکلات‌های خوشمزه را بسته بندی می‌کنند. غدیر بزرگترین و بالاترین عید ، از لحاظ ارزش و جایگاه است. این عید به دلیل اهمیت و تمایز با دیگر ایام، آداب متفاوتی دارد و انجام کارهای خاصی در آن توصیه شده است‌. این مجموعه با استناد به کلام خداوند و معصومین (ع) با زبانی کاملا کودکانه و قابل درک، این آداب را برای فرزندان دلبندمان توضیح می‌دهد و آنها را با حال و هوای این عید آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب شکلات‌های کاغذ رنگی 

داستان شکلات‌های کاغذ رنگی داستانی کودکانه درباره‌ی پسر کوچولویی به نام علی است که ذوق و شوق به خرید رفتن با پدر و مادرش را دارد. او که از مدرسه به خانه برمی‌گردد مادر و خواهر کوچکترش را می‌بیند که مشغول درست کردن گل‌های کاغذی هستند. مادر به علی می‌گوید که برای خرید رفتن باید صبر کند تا زمانی که به پدر به خانه برسد.

گزیده کتاب شکلات‌های کاغذ رنگی

علی از مدرسه رسید و با صدای بلند سلام کرد: سلام! کیفش را کنار اتاق گذاشت و با هیجان پرسید: مامان جون مامان! کی میریم خرید؟ کی کی میریم؟ مادر که با آلا در حال درست کردن گل کاغذی بود خندید و گفت: وقتی که بابا اومد. علی خیلی سریع دفترش را باز کرد و شروع به نوشتن کرد: آن مرد می‌آید... پدر با کلید در را باز کرد، علی و آلا با خوشحالی او را بغل کردند و بوسیدند.

صفحات کتاب :
12
دیویی :
8‮فا‬3
کتابشناسی ملی :
6103426
شابک :
9786226635219
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه شکلات های کاغذ رنگی