نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خدای ما

کتاب خدای ما جلد اول از مجموعه هفت جلدی زمان و منتظران است. این مجموعه نوشته دکتر عبدالحسین فخاری است. کتاب خدای ما؛ زمان و منتظران داستانی درباره مهدویت است و خواندنش به ما کمک می‌کند منتظران بهتری برای امام زمان خود باشیم ، پس از مجموعه مرزبانی مهدوی به انگیزه تبیین باورهای بنیادین منتظران در زمان ما نگارش یافته است. باورهایی که ریشه در فطرت ما دارد و از دو منبع قرآن و عترت، بارور شده است. سبک داستان گونه و گفتمانی و نیز کوتاه و مستقل بودن هر موضوع، این مجموعه را بخصوص برای جوانان، شیرین و خواندنی می‌کند.

این مجموعه در ٧جلد، و هر جلد در چهل موضوع با این عناوین عرضه خواهد شد: خدای ما؛ پیامبرِما؛ رهنمای ما؛ بازگشتِ ما؛ آئینِ ما؛ جهانِ ما؛ رسالتِ ما.

گزیده کتاب خدای ما

دو جوان به اسم روشنا و نکیسا با هم درباره خداشناسی و شناخت امام و راه‌های نزدیک شدن به فیض الهی و در نهایت تبدیل شدن به منتظران واقعی گفت‌‌وگو می‌کنند: «روشنا در دانشکده منتظر نکیسا بود تا با هم برای ناهار به غذاخوری بروند. همین‌که نکیسا را دید در چشمانش خیره شد، گویا برقی را مشاهده کرد که تا به حال ندیده بود. گفت: نکیسا چیزی شده؟ بله! من دیروز توانستم با خدا حرف بزنم؛ البته خودم که بلد نبودم، بر بال کلمات بزرگی نشستم و پرواز کردم تا هم سخن خدا شدم؛ آه که چقدر زیبا بود!...و بعد ماجرا را تعریف کرد...

شابک :
978-600-5637-85-4
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
132
کنگره :
PIR8356‭‬ ‭/خ2‏‫‬‭خ4
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
5419060

کتاب های مشابه خدای ما؛ زمان و منتظران (جلد اول)