کتاب فرشته های فروش pdf

مهارت های فروشندگی، به همراه نقشه راه ۸ مرحله ای فروش

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرشته های فروش

کتاب فرشته های فروش، اثر علی کشاورز معتمدی، مهارت‌های فروشندگی، به همراه نقشه راه هشت مرحله‌ای فروش را به شما می‌آموزد.

معتمدی در این کتاب تجربیات ۱۰ ساله خود در زمینه فروش را با شما شریک می‌شود.. او عقیده دارد فروش مثل باز کردن یک گاوصندوق آهنی است که برای باز کردن آن، اعدادی را به ترتیب می‌چرخانید و سپس دستگیره گاوصندوق را می‌کشید تا فروش با موفقیت انجام شود.

نکته مهم این است که حتی اگر یکی از اعداد درست نباشد، فروش با شکست مواجه خواهد شد. پس برای بقا و کسب برتری در جوِ رقابتی امروز باید روش متقاعد کردن افراد و تکنیک‌های فروش را درک کنید. محصول‌تان را بشناسید، بر چالش‌ها غلبه کرده و به‌دنبال فرصت‌هایی برای تبدیل شدن به یک فرشته فروش باشید.

هر فروشنده موفقی یک مدل فروش برای خود دارد. مدل‌های فروش هم مانند هر چیز دیگری قدیمی می‌شوند. هرکدام از مدل‌های فروش قدیمی و جدید چهار بخش دارند.

در فصل اول کتاب فرشته‌های فروش، معتمدی در مورد این چهار بخش توضیح می‌دهد که بتوانید مدل فروش خود را طراحی کنید.

در فصل‌های دیگر کتاب، در مورد معرفی کردن محصول یا خدمات براساس کارهایی که انجام می‌گیرد و سودی که برای مشتری دارد، مشخص و معرفی کردن مهم‌ترین ضررهای مشتری در صورت عدم‌خرید و بزرگ‌ترین منافعش در صورت خرید، سه مرحله فروش برای فروشنده و سه مرحله خرید برای مشتری و چگونگی شروع صحبت و گرفتن اطلاعات از او توضیح می‌دهد. کتاب فرشته‌های فروش می‌تواند برای فروشندگانی که به‌تازگی وارد این حرفه شده‌اند مفید باشد، آن‌ها می‌توانند با تقویت مهارت‌های خود در فرآیند فروش به یک فرشته فروش تبدیل شوند.

گزیده کتاب فرشته های فروش

یکی از مهمترین ارکان برای فرشته فروش شدن داشتن راهبرد است ."مدل فروش" یک نوع راهبرد برای فروش است . زمانی که برای انجام کاری ، یک هدف مشخص برنامه ریزی شده وجود داشته باشد ، درصد موفقیت در آن کار افزایش پیدا می کند.

هر فروشنده موفقی یک مدل فروش برای خود دارد. مدلهای فروش هم مانند هر چیز دیگری قدیمی می شوند. هرکدام از مدلهای فروش قدیمی و جدید چهار بخش دارند. در فصل اول کتاب فرشته های فروش در مورد این چهار بخش توضیحات بیشتری خواهم داد که در انتهای مطلب مورد نظر بتوانید مدل فروش خود را طراحی کنید. در فصل های دیگر کتاب فرشته های فروش، در مورد معرفی کردن محصول یا خدمات بر اساس کارهایی که انجام میگیرد و سودی که برای مشتری دارد،درباره مشخص و معرفی کردن مهم ترین ضررهای مشتری در صورت عدم خرید و بزرگترین منافعش در صورت خرید، در مورد سه مرحله فروش برای فروشنده و سه مرحله خرید برای مشتری و چگونگی شروع صحبت و گرفتن اطلاعات از او را توضیح خواهم داد.

دیویی :
‏‫‬‭658/85
کتابشناسی ملی :
5326333
شابک :
978-600-5637-73-1 ‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‬‭HF5438/25‏‫‭‭‏‫‭/ک46ف4 1397

کتاب های مشابه فرشته های فروش