امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی تحرکی


کتاب صوتی انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی‌تحرکی نوشته‌ی رام ال پراساد، به شما کمک می کند تا همواره با تقویت انگیزه و نگرش مثبت، در زندگی شخصی و شغلی خود به موفقیت برسید و دستیابی به اهداف تان راحت تر و سریع تر از گذشته صورت بگیرد.

درباره کتاب صوتی انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی تحرکی

وجود انگیزه برای زندگی تمام آدم ها نیازی ضروری ست. داشتن این اشتیاق و انگیزه می تواند همچون یک نیروی قدرتمند عمل کند و حتی شما را در انجام کارهای سخت و نه چندان خوشایند یاری برساند. در واقع هرکسی مختار است که برای تمامی لحظات حال و آینده خود تصمیم بگیرد و حرکت، پیشرفت و موفقیت را سرلوحه کار خود قرار بدهد یا به کرختی و بی هدفی روی بیاورد. اما اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید نگرش و ذهنیتی مثبت به جهان داشته باشید و با خودکنترلی و خلاقیت به رشدی درونی برسید، کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی تحرکی (Motivating the Unmotivated) به شما راهکارها و دانشی را ارائه می دهد که هر کسی توان انجام آن را دارد.

کتاب انگیزش خلاق شامل 24 سخنرانی از دکتر رام ال پراساد (Ram lakhan Prasad) است که به عنوان مدیر منابع انسانی، مشاور و مربی فعالیت می‌کند و تجربیات چندین ساله خود را با شما به اشتراک می گذارد.

کتاب صوتی انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی تحرکی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرید و با انگیزه‌ی بالا به تمام آرزوهای خود دست یابید، این کتاب به شما پیشنهاد می شود.

رام ال پراساد را بیشتر بشناسیم:

او یکی از برجسته ترین کارشناسان و مدیران در حوزه بازرگانی و صنعت به شمار می رود که به پانصد شرکت مختلف در زمینه روابط انسانی مشاوره داده و مدیر بخش منابع انسانی آن ها بوده است.

رام ال پراساد مدرک تحصیلی خود را از انستیتوهای معتبر سه گانه در انگلستان، آمریکا و کشور فی جی (FIJI)، سپس از استرالیا و نیوزیلند به دست آورده و سال هاست جلسات آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند تا بتواند تجاربش را به کارکنان موسسات گوناگون انتقال دهد. علاوه بر این دکتر پراساد به ادبیات نیز علاقه‌مند است و در کارنامه کاری‌اش می‌توان چندین داستان کوتاه، شعر و رمان نیز پیدا کرد.

گزیده کتاب انگیزش خلاق: ایجاد انگیزه در بی تحرکی می شنویم

مثلی هست که می گوید که زندگی مثل یک دوچرخه با قابلیت ده چرخ دنده سرعت است که اکثر ما در نشیب و فرازها از دنده مناسب آن استفاده نمی کنیم.

وقتی به عنوان یک کارفرما یا مدیر موسسه و یا حتی مربی آموزشی می خواهیم نیازهای منابع انسانی و تربیتی خود را تجزیه و تحلیل کنیم، می بینیم که حقیقتا بعضی از افراد برای پیشرفت و فعالیت نیاز به ایجاد انگیزه و نیروی محرکه دارند. بررسی های عمیق و منطقی از شناخت افراد، مکان ها، اصول و اولویت ها پاسخ درستی از راه حل های پیشرفت و موفقیت را برای ما فراهم می کند. بررسی ها نشان می دهد که روزانه ما با افرادی با روحیات متفاوت روبه‌رو هستیم. بعضی از افراد تحت نظارت ما ممکن است ذاتا فرمانده، بعضی دیگر بی اراده و فرمانبر، افرادی دیگر پرخاشگر و عصبی یا برعکس سازنده و تحلیلگر یا منفی باف و بی‌خیال باشند.

سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
151
کنگره :
BF503‏‫‭/پ4‮الف‬8 1398
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5414856
شابک :
978-964-8559-19-4

کتاب های مشابه انگیزش خلاق؛ ایجاد انگیزه در بی تحرکی