کتاب ۱۹+۱ گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی نوشته بابک مولوی است که توسط نشر افروغ منتشر شده است. بدون شک، مقوله علم فروش و بازاریابی در عصر حاضر، یکی از پویاترین و جذاب ترین بحث های تمام جوامع دنیا است که با توجه به گسترش روزافزون این علوم و زیرشاخه های آن، فعالان این عرصه با حجم گستردهای از اطلاعات طبقه بندی و غیرطبقه بندی شده، مواجه هستند که گاه بسیار پیچیده و در حد سطوح بالای دانشگاهی می باشند.
کتاب حاضر با ساده سازی، خلاصه کردن مباحث و با رویکردی جهانی جهت استفاده تمام فعالان فروش و بازاریابی، اعم از حرفهای و آماتور، همراه با ذکر مثال های عینی و قابل لمس، برای مخاطب ایرانی تالیف گشته که حاصل تجربه بیست سال کار و تلاش نویسنده در زمینه فروش و بازاریابی است تا به این ترتیب، با چنین راهکارهایی گام هایی جهت ارتقا سطح علمی و عملی مخاطبان گرامی در این عرصه برداشته شود.
برای هر فروشتان برنامه ریزی داشته باشید و سناریوهای فروش را از قبل روی کاغذ بنویسید. برنامه ریزی و سناریوهای فروش، دو مقوله ی جدا از هم می باشند که در اولی نقش مدیر فروش پررنگ است و در دومی نقش بازاریاب پررنگ می باشد؛ اما به این معنی نیست که بازاریاب در برنامه ریزی نقشی ندارد و یا نقش مدیر فروش در سناریونویسی کمرنگ است، فقط نوع نقش هایشان متفاوت می باشد.