امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگینامه‌ی تصویری الکساندر گراهام بل

کتاب زندگینامه تصویری الکساندر گراهام بل، از مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، برای آشنایی با بزرگان جهان است که به وسیله انتشارات آموزشی Saddleback تهیه و تولید شده و سبک محتوای این کتاب کمیک است.

دانشمند، مهندس و مخترع تلفن؛ الکساندر گراهام بل (alexander graham bell)، در تاریخ سوم مارس سال 1847 میلادی دیده به جهان گشود. او به عنوان نخستین فردی شناخته می‌شود که پتنت اولین تلفن جهان را به ثبت رساند. ولی تلفن تنها اختراع وی نبود و اختراعات دیگری مانند فلزیاب و هواپیما را هم که اولین پرواز موتوری جهان در تاریخ کانادا رقم زد باید به این فهرست اضافه کرد. ولی انتشارات آموزشی Saddleback برخلاف بیشتر مواقع این بار از جهت دیگری به الکساندر گراهام بل نگاه می‌کند. زندگی بل! بررسی حقایق درباره یکی از باهوش‌ترین نابغه‌های دنیا. زندگی او چطور بود؟ برخورد او با دیگران چگونه بود؟ و دیگر اطلاعات با ارزش دیگری که در مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان خواهید خواند.

از خصوصیات این مجموعه می‌توان به آهنگ حرکت‌های تند و خواندن و درک سریع مطلب اشاره کرد، همچنین به علاقه‌مندان و خاصه دانش‌آموزان، خصوصیات و اتفاق‌های تاریخی را یاد می‌دهد. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، ما را به مرزهای تازه‌ای راهی می‌کنند، کشف‌های دانشمندان را دنبال می‌کنند، با بی‌عدالتی و پیش‌داوری‌ها می‌جنگند و مرزهای هنر و خلاقیت را در هم می‌شکند. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، همچنین آموزش مهارت‌های استنتاجی، توسعه شخصیت‌ها، دیالوگ، انتقال مفاهیم و نتیجه‌گیری را یاد می‌دهد که اگر در کلاس درس توسط معلم‌های فهیم مورد استفاده قرار گیرد، یک هدف مداخله‌گر با موفقیت بی‌چون‌ و چرا برای خواننده کوشا را ایجاد می‌کنند.

از ویژگی‌های دیگر با ارزش کتاب زندگینامه‌ی تصویری الکساندر گراهام بل می‌توان به طراحی تصاویر با کیفیت بالا و شکل‌های کاملا رنگی در سراسر کتاب اشاره کرد. همچنین گفتگوها و متن‌های غیر تخیلی و واقعی با آهنگ حرکات سریع و آشنایی با شخصیت‌های نام‌آور و مشهور دنیا را در کل صفحات می‌توان مشاهده کرد. قطعا مطالعه این مجموعه، همه و به ویژه دانش‌آموزان را به علم و زندگی بزرگان علاقه‌مند می‌کند.

گزیده کتاب زندگینامه‌ی تصویری الکساندر گراهام بل

هنگامی که یک پسر جوان بودم، برای بدست آوردن سلامتی به نیوفوندلاند فرستادە شدە بودم. آنجا آب وهوا و مکان خوبی داشت. من درمان شدم! ما باید آلک را الان به آنجا ببرم.

صفحات کتاب :
32
شابک :
978-622-7493-29-0

کتاب های مشابه زندگینامه ی تصویری الکساندر گراهام بل