کتاب تعریف مفصل پلاستیک در ایتبس pdf

به همراه حل دستی مثال های کاربردی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 48,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تعریف مفصل پلاستیک در ایتبس

کتاب تعریف مفصل پلاستیک در ایتبس نوشته سعید وکیل باشی و بهنام حمزه تاش توسط انتشارات ایستا سازه قهستان منتشر شده است.

تعریف مفصل پلاستیک در ایتبس به چه صورتی انجام می پذیرد؟ رفتار فرا ارتجاعی سازه ها یکی از مهم ترین ویژگی های ذاتی اعضای سازه است که شما با قرار دادن مفاصل پلاستیک در اعضای سازه می توانید رفتار فرا غیر خطی سازه را بررسی کنید و اما غیر از مفهوم مفصل پلاستیک در رابطه با تحلیل غیر خطی سازه مسئله‌‌‌‌ای که دانشجویان ارشد و دکتری در پروژه ها و آنالیز های پیشرفته سازه ای خود دارند، نحوه‌ی تعریف مفصل پلاستیک در ایتبس است؟ در این کتاب پاسخ پرسش های خود را خواهید یافت.

گزیده کتاب تعریف مفصل پلاستیک در ایتبس

سیستم های سازه ای که عموماً در کشور ما برای سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرند، نسبت به سازه های فولادی دارای تنوع کمتری می باشند. به دلیل مشکلات اجرایی، اتصالات سازه های بتنی به طور ناگزیر گیردار بوده، و در برابر لنگرهای وارده واکنش نشان می دهند. بنابراین می بایست، رویکرد عملکرد خمشی در این گونه از سازه ها در نظر گرفته شود. 

بعلاوه، در جهت تقویت سازه های بتنی در برابر بارهای جانبی وارده، استفاده از دیوارهای برشی نیز مرسوم می باشد. از طرفی، آرماتورهای تقویتی موجود در مقاطع بتنی، نقش فوق العاده مهمی در تعیین رفتار این نوع از مقاطع ایفا می کنند.


سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
71
شابک :
978-622-97717-9-2

کتاب های مشابه تعریف مفصل پلاستیک در ایتبس