امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش اکسل پیشرفته

امروزه افزایش کاربرد و گسترش کامپیوتر در تمامی زمینه‌ها منجر شده است که بسیاری از کارهای سنتی به شکل دیجیتال تبدیل گردند. یکی از این فعالیت‌ها، ورود اطلاعات، انجام محاسبات ریاضی و تجزیه و تحلیل بر روی آن‌هاست که در اصطلاح نرم‌افزارهای این حوزه صفحه‌ گسترده نام دارند.

نرم‌افزار اکسل یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه‌ی گسترده محسوب می‌شود. در این کتاب سعی شده است به مباحث حرفه‌ای و پیشرفته در اکسل پرداخته شود. اگر تازه اقدام به یادگیری اکسل کرده‌اید توصیه می‌کنیم ابتدا کتاب آموزش نرم‌افزار اکسل همین نویسنده را مطالعه کنید. همچنین اگر به حوزه توابع و فرمول نویسی علاقه مند هستید کتاب آموزش توابع پیشرفته و کاربردی اکسل اینجانب را مطالعه نمایید.

کتاب اکسل پیشرفته در قالب 8 فصل ارائه شده است که به معرفی ابزارها، تکنیک‌ها و ترفندهای پیشرفته در اکسل می‌پردازد و همچنین مباحثی از قبیل اعتبارسنجی داده‌ها، رمزگذاری، ابزار خوب و بسیار پرکاربرد Flash fill، ابزار جادویی گزارش‌سازی pivottable و ابزارهای پیشرفته سربرگ Data خدمت شما ارائه می‌شود. در فصل ششم یک سری از ترفندها و تکنیک‌های جالب و کاربردی در اکسل معرفی شده است. فصل هفتم پروژه‌های کاربردی و عملی در اکسل را مورد بررسی قرار می‌دهد که خیلی از کاربران از آن بهره می‌برند. در فصل هشتم مرجع کاملی از کلیدهای میانبر اکسل برای افزایش کارایی معرفی شده است.

گزیده کتاب آموزش اکسل پیشرفته

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد اشکالات در ثبت اطلاعات و دادههای اشتباه است. به طور مثال فاصله اضافی بین حروف یا غلط املایی و ... .برای جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات ابزاری به نام Data Validation در اکسل وجود دارد که با استفاده از آن میتوانیم مشخص کنیم که در یک سلول فقط مقادیر خاصی را بتوان وارد کرد .به طور مثال فقط امکان وارد کردن عدد در سلول وجود داشته باشد .در ادامه با نحوه استفاده از این ابزار کاربردی در اکسل بیشتر آشنا میشویم.

دیویی :
005/54
کتابشناسی ملی :
8494428
شابک :
978-600-95269-6-3‬‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
192
کنگره :
HF5548/4‭‬

کتاب های مشابه آموزش اکسل پیشرفته