کتاب بی حد و مرز

مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید، و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید

امتیاز
5 / 4.4
خرید چاپی
235,000
10%
ت 211,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

چه می‌شد اگر می‌توانستید کتاب‌های بیشتری بخوانید؟ اگر اراده و پشتکار کافی داشتید الان کجا بودید؟ چه مشکلاتی جلوی تمرکز و پیشرفت شما را می‌گیرد؟ فکر می‌کنید کدام افکار محدود کننده نمی‌گذارند به دنبال رویاهای خود بروید؟

اگر شما هم سوالاتی مانند این موارد دارید، اما نمی‌دانید چگونه و از کجا باید شروع کنید نگران نباشید، جیم کوییک (James Kwik) سال‌هاست که کمک کردن به دیگران را هدف زندگی خود قرار داده است. این فرد به عنوان مربی پرورش و سلامت ذهن شناخته می‌شود و برای مدتی به شخصیت مهم و بزرگی مانند ایلان ماسک هم کمک کرده است.

کتاب بی حد و مرز به قلم جیم کوییک توسط انتشارات میلکان منتشر شده است. این کتاب پس از انتشار در ایالات متحده آمریکا، در فهرست پر فروش ترین آثار غیرداستانی نیویورک تایمز قرارگرفته است.

معرفی  کتاب بی حد و مرز

این اثر به شما آموزش می‌دهد که چگونه مغزتان را بهبود دهید، همه‌چیز را سریع‌تر یاد بگیرید، و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید.

کتاب بی حد و مرز پیشگامانه ، روش های مبتنی بر علم و نکات آزمایش شده ی میدانی را برای تسریع در یادگیری ، ارتباطات ، حافظه ، تمرکز ، یادآوری و با سرعت خواندن ، برای ایجاد نتایج سریع و دشوار نشان می دهد .

بی حد و مرز یک کتاب انگیزشی در حوزه موفقیت و روانشناسی است.

خلاصه کتاب بی حد و مرز

کتاب بی‌ حد و مرز به معنای واقعی کلمه درباره بی‌حد و مرز شدن است. جیم کوییک در این کتاب، برای بهبود عملکرد مغزتان یک نقشه کاربردی ارائه می‌دهد؛ نقشه‌ای برای رسیدن به ذهنیتی بی‌حد و مرز، انگیزه‌ای بی‌حد و مرز و روشی بی‌حد و مرز. قرار است با راهکارها، تمرین‌ها و روش‌هایی آشنا شوید که شما را در مسیر یادگیری بسیار کمک خواهند کرد.

بنابراین، اگر ذهنیت، انگیزه و روش‌های کنونی‌تان برای یادگیری چندان کارساز نیستند و در مسیر هدفتان احساس خلاء می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این کتاب ارزشمند را از فراکتاب با تخفیف ویژه تهیه کنید و مطالعه کنید.

نقد کتاب بی حد و مرز جیم کویک

کتاب بی حد و مرز شامل ۳ بخش اصلی است،

قسمت اول، mindset یا ذهنیت است که شما را با توانایی‌های مغز آشنا میکند و این قسمت کاملا علمی است. زیرا جیم کوئیک نویسنده کتاب در دوران کودکی دچار ضایعه مغزی میشود و برای جبران آن بسیار تلاش و تحقیق میکند تا خودش را درمان کند
و در این قسمت از کتاب بیشتر تجربیات خودش را بیان میکند.

قسمت دوم، motivation یا انگیزه و هدف هست، به قدرت چرایی در انجام کارها، انرژی لازم جهت انجام کار، عادتها و شروع کارها با قدمهای کوچک و همچنین بصورت بازی در آوردن کارها و غرق شدن در کارها رو بیان میکند.

قسمت آخر کتاب method یا روش رسیدن به ذهن بینهایت را بیان میکند و بیشتر تمرینات عملی در قسمت آخر کتاب هست که بسیار مهم و سخت است، زیرا باید تمرین و تکرار شود.

در آن تکنیک‌های تمرکز، فکر کردن، مطالعه، تقویت حافظه و تندخوانی بیان شده است.

معرفی نویسنده کتاب بی حد و مرز

جیم کویک، متولد ۲۹ ژوئیه ۱۹۷۳، وستچستر، نیویورک، ایالات متحده آمریکا ، موسس بنیاد یادگیریِ کوییک ،کارآفرین شناخته شده، مربی افزایش توانایی‌های مغز و مددکار اجتماعی است.

کتاب بی حد و مرز

بخشی از متن کتاب بی حد و مرز

اگر از شما سؤال کنم مهم‌ترین‌ چیز در زندگی‌تان چیست، شاید بگویید خانواده. سپس سؤال خواهم کرد خانواده چه کاری برایتان انجام می‌دهد. برای من، خانواده به معنای عشق است و برای شما شاید حس تعلق باشد. تمایزِ مهم این است که خانواده، ارزشی ابزاری است، ابزاری برای رسیدن به هدف. ارزش و هدفِ نهایی همان عشق و تعلق هستند. وقتی به ارزش‌های خود نگاهی می‌اندازیم، می‌توانیم مشخص کنیم آیا ارزشی که بیان کرده‌ایم هدف نهایی است یا اینکه خود ارزشِ دیگری را بیرون می‌کشد.

ارزش‌ها باید اولویت‌بندی شوند. ارزش‌های من عشق، رشد، مشارکت و ماجراجویی هستند. (به همین ترتیب) هر ارزش به مرور رشد می‌کند و به ارزش بعدی منجر می‌شود. ارزش‌های فرد هر سال تغییر نخواهند کرد مگر اینکه شرایطی را در زندگی تجربه کنید که ارزش‌هایتان را تغییر دهند، مثل فرزنددارشدن، از دست دادنِ یکی از عزیزان یا پایان دادن به رابطه.

کتاب بی حد و مرز توسط چه کسانی توصیه شده است؟

کتاب بی حد و مرز از جمله کتاب هایی است که به گفته بسیاری از چهره های شناخته شده، مطالعه آن تاثیر شگرفی در زندگی افراد دارد.

هیچ قرص نبوغی وجود ندارد اما جیم کوییک به شما فرآیند باز کردن مغز و ایجاد آینده ای روشن را نشان می دهد. ویل اسمیت معتقد است کوییک در کتاب بی حد و مرز، می داند که چگونه از من به عنوان یک انسان، حداکثر بهره را ببرد. کوییک در این کتاب می گوید، ما برای متحول کردن دنیای خود به جادو نیاز نداریم. برای این کار تمام قدرت لازم در درونمان نهفته است. زندگی هیچ محدودیتی ندارد به جز محدودیت هایی که خود شما برای خودتان تعیین کرده اید.

(دکتر مارک هایمن، رییس دپارتمان نوآوری مرکز پزشکی کلیولند)

من در جـوانی رؤیای سفر به فضا را داشتم. دوست دارم بـزرگ فکر کردن را به دیگران، به خصوص جوانان این دوره، آموزش بدهم. جیم هم همین دیدگاه را دارد. وقتی به پتانسیل بی حدومرز خود دست پیدا کنید، هیچ چیز نمی تواند شما را از موفقیت بـازدارد. بی حدومرز نه تنها شما را باهوش تر می کند، بلکه کمکتان می کند رؤیاهایی بزرگتر داشته باشید.
(انوشه انصاری، مدیرعامل سازمان ایکس پرایز و اولین بانوی کاوشگر خصوصی در فضا)


جیم کوییک در کتاب بی حدومرز روشهای بهره گرفتن از تمام پتانسیل تان را به شما آموزش می دهد. شما را قدم به قدم راهنمایی می کند که با عادتهای یادگیری و بهبود مغز به همان شخصی تبدیل شوید که می خواهید.
(دکتر بی جی فاگ، مؤسس آزمایشگاه طراحی رفتار دانشگاه استنفرد و نویسنده ی کتـاب عادتهای خرد)

دانلود کتاب بی حد و مرز

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی بی حد و مرز از انتشارات میلکان فراهم شده است و شما می‌توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی تهیه کنید.

دانلود رایگان کتاب بی حد و مرز

کتاب بی حد و مرز به صورت رایگان موجود نمی باشد زیرا ناشر این کتاب را به صورت رایگان عرضه نکرده است، بسیار مراقب کلاهبرداران سایبری باشید.

کتاب صوتی بی حد و مرز

فعلا امکان خرید و دانلود کتاب صوتی بی حد و مرز وجود ندارد.
توصیه ما به شما کتابخوانان عزیز این است که از سایت های غیرقانونی، فایل و کتابی را دانلود نکنید زیرا باعث نفوذ به رایانه و یا موبایل شما میشود و کلاهبرداران اطلاعات شخصی شما را استخراج میکنند. کتاب صوتی رایگان بی حد و مرز در فروشگاه فراکتاب وجود ندارد و ناشر، این کتاب را رایگان عرضه نکرده است.

دانلود رایگان کتاب صوتی بی حد و مرز جیم کویک

کتاب بی حد و مرز به صورت رایگان موجود نمی باشد زیرا ناشر این کتاب را به صورت رایگان عرضه نکرده است، بسیار مراقب کلاهبرداران سایبری باشید.

پی دی اف کتاب بی حد و مرز

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی بی حد و مرز از انتشارات میلکان فراهم شده است و شما می‌توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی تهیه کنید.

قیمت روی جلد کتاب بی حد و مرز

در حال حاضر یعنی در دی ماه 1401، قیمت روی جلد کتاب بی حد و مرز 115،000 تومان می‌باشد که تخفیف 15درصدی به 97،000 شده است.

خرید نسخه چاپی کتاب بی حد و مرز

خرید کتاب بی حد و مرز

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی بی حد و مرز فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی تهیه کنید.

مشخصات
نشر: میلکان
نویسنده: جیم کوییک
مترجم: پگاه فرهنگ مهر
تعداد صفحه: 303
موضوع: بهبود مغز و یادگیری سریع
صفحات کتاب :
303
کنگره :
BF632
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
7282725
شابک :
978-622-254-024-1
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بی حد و مرز