دانلود کتاب صوتی رئیس زندگی خودت باش!

اگر برای فتح زندگی تان آماده اید، کتاب را گوش کنید. زمان آن رسیده که رئیس زندگی خودتان باشید.

امتیاز
5 / 3.7
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رئیس زندگی خودت باش

کتاب رئیس زندگی خودت باش از لی لی سینگ (یکی از پولسازترین کمدین های یوتیوبری دنیا) است که با صدای محدثه احمدی (گوینده کتاب) در اختیار شما قرار گرفته است.
در این کتاب لی لی سنگ به عنوان یکی از جوان ترین کارآفرینان و زنان موفق دنیا به شما می‌گوید که چطور باید رئیس زندگی خودتان باشید.

 

درباره کتاب رئیس زندگی خودت باش

رئیس زندگی خودت باش یعنی یک رئیس حماسی. یک رئیس معمولی تنها در محل کار تعریف می شود، ولی رئیس زندگی، هم در محیط های شخصی کارش را بلد است هم در محیط های حرفه ای. رئیس زندگی هاله ای از اعتماد به نفس دور خودش دارد، توجه همه را جلب میکند، از زخم های زندگی درس می گیرد، تعاملات موثری دارد و بی وقفه تلاش می کند. امیدوارم این کتاب رئیس درون شما را آزاد کند و ابزار لازم را برای زندگی و فتح آن در اختیارتان بگذارد.

این کتاب راهنمای زندگی گذران نیست.

این کتاب مملو از افکار امیدبخش، طلسم های شانس یا نقل قول های سطحی نیست.

 در این کتاب هیچ طرح مخفیانه ای برای رسیدن به یک زندگی موفق پیدا نمی کنید.

چون هیچ راه سریع و آسانی برای موفقیت، شادی یا هرچیز خوب دیگری در زندگی وجود ندارد.

این کتاب مربی شخصی شما برای بالا رفتن از این پله¬ها خواهد بود. خودتان را آماده کنید!

اگر برای فتح زندگی آمادهاید این کتاب را ورق بزنید.

 

کتاب رئیس زندگی خودت باش! مناسب چه کسانی است ؟

اگر می‌خواهید در زندگی شخصی خود به موفقیت برسید و سکان زندگی خود را به دست بگیرید این کتاب همان کتابی است که شما را صدا میزند پس برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود و لذت بردن از شنیدن تمامی گفته های کتاب خود را آماده کنید.

 

بخشی از متن کتاب رئیس زندگی خودت باش!

 

بینی‌تان را لمس کنید. نه، واقعاً! کتاب را کنار بگذارید و با دست راست، نوک بینی‌تان را لمس کنید.

این کار را بکنید.

نگاه کنید. به چه ماشین جذابی تبدیل شدید. می‌دانید الان چه کار کردید؟ یک فکر به شما داده شد و تصمیم گرفته شد آن را اجرایی کنید، مغز شما از طریق انتقال‌دهنده‌های عصبی سیگنال‌هایی را در سراسر بدن و دست‌تان ارسال کرد و باعث شد بینی عزیزتان را لمس کنید. 

چرا مجبورتان کردم بینی‌تان را لمس کنید؟ چون این‌جا رئیس منم. نه، درواقع می‌خواستم نشان دهم شما ذهن‌تان را کنترل می‌کنید نه برعکس.
شما با موفقیت مغزتان را هدایت کرده و بینی‌تان را لمس کردید. باید بدانید قدرت ذهن، کلید تبدیل شدن به رئیس زندگی است. تصور کنید از همین روش برای دستور دادن به ذهن‌تان استفاده کنید تا از منفی‌بافی، حسادت یا وحشت دست بکشد.
ما اغلب حس می‌کنیم برده‌های علم زیست‌شناسی هستیم. مردم چنین حرف‌هایی می‌زنند: «دست خودم نیست، ولی چنین حسی دارم» یا «حسادت دست خودم نیستم.» ولی من باور دارم که در بیش‌تر موقعیت‌ها، می‌توانیم به ذهن‌مان یاد بدهیم که با مثبت‌نگری و کارایی بیش‌تری کار کند. به عبارت دیگر، اگر مغزمان را درک کنیم، می‌توانیم افکارمان را فتح کنیم.

 

در قسمت دیگری از کتاب رئیس خودت باش می‌خوانیم:

باید وجودتان را دژی قدرتمند در نظر بگیرید. باید چنین دیدگاهی نسبت به ذهن، تن و روح‌‌تان داشته باشید. باید از تمام ورودی‎ها و راه‎های مخفی این دژ باخبر باشید، یعنی نقاط قوت، ضعف، ترس‎ها و غیره. مردم را به این دژ راه دهید، ولی هرچه بیش‌‌تر درباره‌ی خودتان به آن‎ها بگویید، راه‎های مخفی بیش‌‌تری را لو می‎دهید، ضعیف‎تر می‎شوید و آن‎ها راحت‎تر به شما حمله می‎کنند.
پس تمام رازها و نقاط آسیب‎پذیر وجودتان را افشا نکنید. خودتان را گول نزنید و فکر نکنید باید همه چیز را به همه بگویید. این به خودتان بستگی دارد که چه چیزی را بگویید و چه زمانی این کار را بکنید.

 

درباره نویسنده کتاب رئیس زندگی خودت باش !

 

لی لی سینگ نویسنده موفق کتاب رئیس زندگی خودت باش ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۸ در اسکاربرو، اونتاریو به دنیا آمد و بزرگ شد. لی لی سینگ یوتیوبر، کمدین، مجری، نویسنده و بازیگر کانادایی است که در ابتدا از طریق فضای مجازی و با نام مستعار ابرزن معروف شد.
او و در سال ۲۰۱۰ شروع به ساخت ویدیو برای یوتیوب کرد. در سال ۲۰۱۷ از سوی مجله فوربز رتبه ده پولسازترین ستارگان یوتیوب دنیا را با دریافتی ۱۰٫۵ میلیون دلار از آن خود کرد.
به گفته مجله فوربز، در سال ۲۰۱۹ او یکی از ۴۰ فرد قدرتمند در حوزه طنز و کمدی محسوب می‌شد. سینگ موفق به دریافت یک جایزه طرفداران ام تی وی، چهار جایزه استریمی، دو جایزه برگزیده نوجوانان و یک جایزه برگزیده مردم شده‌است.

در سال ۲۰۱۶، سینگ نخستین فیلم خود را منتشر کرد. این اثر مستندی دربارهٔ تور جهانی او با نام سفری به جزیره تک شاخ بود.
در مارس ۲۰۱۷، او اولین کتابش با عنوان چگونه رئیس زندگی خود باشیم: راهنما فتح زندگی را منتشر کرد که در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز رتبه اول را کسب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

صفحات کتاب :
70
کنگره :
PIR8130‭‬ /ی37‏‫‬‮‭ت24 1398
دیویی :
[ج]8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
4057513
شابک :
978-600-03-0335-8
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه رئیس زندگی خودت باش