کتاب جوجه اردک زشت درون (صوتی و pdf)

چگونه جوجه اردک های زشت درون را به قوهای زیبا تبدیل کنیم

امتیاز
5 / 0.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

کتاب جوجه اردک زشت درون، با موضوع چگونه جوجه اردک های زشت درون را به قوهای زیبا تبدیل کنیم، به نویسندگی دبی فورد و ترجمه فرشید قهرمانی می باشد و توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی، به چاپ رسیده است. 

معرفی کتاب جوجه اردک زشت درون

کتاب جوجه اردک زشت درون، شما را تا دروازه های شادی پایدار، آرامش درون و دوست داشتن خود خواهد برد و بالاخره در وجودتان فضایی برای دوست داشتن بدون اما و اگر دیگران خواهید یافت. و هنگامی که این چرخه حرکتش را آغاز می کند نه تنها زندگی‌تان را تغییر می‌دهد، بلکه جهان را نیز دگرگون خواهد کرد.

جوجه اردک زشت درون، کتابی است درباره‌ی برداشتن نقاب از آن بخشی از وجودمان که روابط‌مان را تخریب می‌کند، روحیه‌مان را خراب می‌کند و ما را از رسیدن به رؤیاها و آرزوهای مان باز می‌دارد. این بخش از وجودمان، همان چیزی است که روان شناس مشهور کارل گوستاو یونگ، سایه نامیده است.

کتاب جوجه اردک زشت درون درباره‌ی پشت سر گذاشتن دیوارها و موانعی است که خودمان آن ها را ایجاد کرده ایم و برای اولین بار دیدن اینکه چه کسی هستیم و در این جهان چه می کنیم. این کتاب شما را به سفری می برد که دیدگاه تان نسبت به خودتان، دیگران و این جهان را تغییر می دهد.

خلاصه کتاب جوجه اردک زشت درون  

وقتی متوجه می شویم هر آنچه که در دیگران می بینیم در خودمان نیز وجود دارد، دنیایمان تغییر می کند. اگر ویژگی های خاص در ما وجود نداشته باشد، نمی توانیم آن را در دیگری درک کنیم، ببینیم و تشخیص دهیم.

زمانی که ما در حال دروغ گرفتن درباره احساسات درونیمان به خودمان هستیم، تنها راه یافتن آنها، دیدنشان در دیگران است. دیگران بازتابی از احساسات پنهان شده خودمان هستند. مثلا اگر مغرور و خودخواهی در دیگران ما را اذیت می کند، لازم است با دقت تمام جوانب زندگی خود را بررسی کنیم و از خود بپرسیم چه زمانی در گذشته مغرور یا خودخواه بوده ام؟

پیروزی بر تاریک‌ترین احساسات‌تان و قضاوت‌های‌تان به شما قدرتی ارزشمند خواهد بخشید. این قدرت خریدنی و به ارث رسیدنی نیست. این قدرت پاداش سفر در تاریکی‌های وجودتان است که شما را به نور عشق بدون قید و شرط می‌رساند. این پاداشی است که به افرادی اعطا می‌شود که آن‌قدر شجاعند که انسانیت خود را به همراه معنویت‌شان می‌پذیرند. این پاداشی است که شما شایستگی‌اش را دارید.

بنابراین نفس عمیقی بکشید و به خودتان اجازه بدهید تا به کامل‌ترین شکل دگرگون شوید. این حق شماست. تمامی عشق و ابزاری که به آن نیاز دارید هنگامی که به خود تعهد می‌دهید قدم به تاریکی‌های وجودتان بگذارید تا به خود کامل‌تان برسید، در اختیارتان خواهد بود.

فهرست کتاب:

مقدمه

پیش‌ گفتار

فصل اول: دنیای بیرون، دنیای درون

فصل دوم: دنبال کردن سایه

فصل سوم: جهان درون ماست

فصل چهارم: به یاد آوردن خود

فصل پنجم: سایه‌ات را بشناس تا خودت را بشناسی

فصل ششم: «من آن هستم»

فصل هفتم: پذیرفتن نیمه‌ی تاریک‌تان

فصل هشتم: تفسیر دوباره‌ی خود

فصل نهم: به نور وجودت اجازه‌ی درخشش بده

فصل دهم: زندگی‌ای که ارزش زیستن دارد

سخن پایانی

آزمون تاثیر سایه

ارزیابی تاثیر سایه

درباره‌ی نویسنده

متن کتاب جوجه اردک زشت درون

این کتاب شامل ایده هایی مهم از دوره ای آموزشی است که در طول این سال ها طراحی کرده ام تا به شما کمک کنم سایه‌ی خود را آشکار سازید، صاحبش شوید و آن را در آغوش بگیرید. با تعریف جزئیات سایه و کشف ماهیت و آثار آن کارم را شروع می کنم. سپس نکات مهم در پدیده‌ی سایه و فرافکنی را بررسی می کنم که در آن، بخش هایی مهم از وجودمان را انکار می کنیم و آن را به دیگران نسبت می دهیم. پس از در نظر گرفتن الگویی جدید برای درک زندگی درونی و بیرونی مان ــ الگوی هولوگرافیک هستی ــ می توانیم آنچه آموخته ایم را به کار گیریم تا وجوه پنهان بخش تاریک وجودمان را آشکار کنیم.

سپس فرآیند مالکیت و پذیرفتن مسئولیت سایه‌ی خود را آغاز می کنیم و هم زمان می آموزیم تا دوباره قدرتی را که به خودمان متعلق بوده است و آن را به دیگران بخشیده ایم، در اختیار گیریم. در پایان شیوه هایی را که می توانیم با کمک گرفتن از آن ها خود را دوست داشته باشیم و تغذیه کنیم بررسی می نماییم و ابزاری عملی در اختیار خواهیم گرفت تا به آرزوهای مان برسیم و زندگی ای در خور خویش بیافرینیم.

 کتاب جوجه اردک زشت درون pdf

کتاب جوجه اردک زشت درون، بصورت pdfدر فراکتاب موجود می باشد. پس از دانلود این کتاب را در اپلیکیشن مطالعه کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود رایگان کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

دانلود رایگان کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون، در فراکتاب امکان پذیر نمی باشد.

کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

کتاب صوتی این اثر را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود به آن در اپلیکیشن فراکتاب گوش فرادهید و از آن لذت ببرید.

 دانلود کتاب جوجه اردک زشت درون

برای دانلود کتاب جوجه اردک زشت درون، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و پس از دانلود، آن را در خود اپلیکیشن مطالعه کنید.

 دانلود کتاب جوجه اردک زشت درون

مشخصات کتاب مرداب روح در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
نویسنده: دبی فورد
مترجم:
فرشید قهرمانی
گوینده: فریبا فصیحی تاش
تعداد صفحه: 280
موضوع: چگونه جوجه اردک های زشت درون را به قوهای زیبا تبدیل کنیم
قالب: pdf و صوتی

 

دیویی :
155/264‬
کتابشناسی ملی :
6172496
شابک :
978-600-6268-28-6
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
280
کنگره :
BF175/5

کتاب های مشابه جوجه اردک زشت درون