امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یافتن معنا در نیمه دوم عمر

کتاب یافتن معنا در نیمه دوم عمر بینش‌های عمیقی در رابطه با فرایند پیدا کردن معنای حقیقی زندگی در میانسالی به انسان می‌دهد. امروزه تقریباً همه در ایالات متحده به طرزی وسواسی نگران هزینه‌های مالی پیر شدن جمعیت ایالات متحده هستند، اما صحبت کمی در رابطه با «روح» می‌شود. جیمز هالیس (یکی از برجسته‌ترین روانشناسان تحلیلی یونگی در جهان) حرف‌های زیادی دربارۀ روح برای گفتن دارد. کتاب یافتن معنا در نیمه دوم عمر، عالمانه و حکیمانه نوشته شده است و در عین حال قابل فهم است.

این کتاب بررسی ژرفنگر و دقیق «تکامل فردی» است، بسیار انسانی و بسیار بامحبت. تمرکز هالیس روی معنای زیربنایی برای بسیاری از افراد آشنا و قابل درک است. کتاب یافتن معنا در نیمه دوم عمر در برگیرندۀ نوشته‌های یک روح آرام و متین و با درک بسیار بالاست که اصلاً در زمینۀ تحلیل فردی به مسائل خشک علمی نمی‌پردازد. این کتاب از قلب دکتر هالیس برآمده و با شما صحبت می‌کند. این کتاب «چشم اندازی واقعی» از «انسانیت واقعی» به شما می‌دهد، هدایایی نایاب و ارزشمند که خوانندگان در کتاب یافتن معنا در نیمه دوم عمر آن را پیدا خواهند کرد.

گزیده کتاب یافتن معنا در نیمه دوم عمر

گاهی در کمال نا امیدی، پی می‌بریم که زندگی فرد دیگری را زیسته ایم و زندگی دیگران بوده که به انتخاب هایمان جهت داده است. با این که چنین زیستنی به نظرمان درست نیست، باز هم راه دیگری جز ادامه دادن آن نداریم.

حتی زمانی که دیگران ما را تأیید و تحسین می کنند احساس می کنیم کاسه‌ای زیر نیم کاسه است. این داستان واقعی را در نظر بگیرید: مرد زندگی اش را وقف درس و دانشگاه کرده و در زمینه ارتقای سطح سواد خود هر چه در توان داشت انجام داده و حالا باز نشسته و دچار افسردگی شده بود زیرا هیچ ساز و کاری نداشت تا انرژی های روانی خود را مدیریت کند، هیچ برنامه مشخصی از ارزش ها در زندگی اش نداشت تا به آن ها مشغول شود و نمی توانست خود را از محیط دانشگاه، انجمن های علمی و حرفه تدریسش تعریف کند.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
380
کنگره :
HQ1061
دیویی :
155/66‬‬
کتابشناسی ملی :
6152229
شابک :
‭978-622-708710-9‬

کتاب های مشابه یافتن معنا در نیمه دوم عمر