امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب میلیونر شدن در جوانی

در کتاب میلیونر شدن در جوانی، مت موریس، نویسنده، سخنور و کارآفرین، به بیان مطالبی پرداخته است که در میان این بحران، فرصت‌هایی را پیش چشم ما قرار می‌دهد. او تحت‌تأثیر غم و اندوه از دست دادن پدر و بنا به میلی سیری‌ناپذیر برای در دست گرفتن سرنوشت خویش، کتابی نگاشته است که در زمان و ساعت کنونی، اجتناب‌ناپذیر است.

اگر هدف شما این است که رئیس خودتان شوید، این کتاب به شما خواهد آموخت چگونه بهترین فرصت‌های کسب‌وکار را در اوضاع اقتصادی کنونی جهان شناسایی و ارزیابی کنید. در کتاب میلیونر شدن در جوانی، اطلاعات مورد نیاز برای توسعه مهارت‌های رهبری خود را کسب خواهید کرد و طرز نگرش یک میلیونر را خواهید شناخت که برای موفقیت در بازار ناپایدار کنونی امری حیاتی است.

کتاب میلیونر شدن در جوانی، به‌گونه‌ای طراحی شده که به شما آموزش دهد چگونه زندگی خود را پسرفت‌ناپذیر کنید. هر فصل از کتاب، دیدگاه شما نسبت به خودتان را گسترش خواهد داد و راهکارهای عمل‌گرایانه و اثبات شده‌ای در اختیارتان خواهد گذاشت که با به‌کارگیری آن‌ها، میلیونری که در وجودتان نهفته است و منتظر تلنگر شماست را متجلی سازید.

گزیده کتاب میلیونر شدن در جوانی

در زندگی، نه به آنچه می‌خواهید بشوید؛ بلکه به آنچه هستید، تبدیل می‌شوید.

لز براون

خوب، میلیونر بیکار بودن به چه معناست؟ بیایید از اینجا شروع کنیم که این کتاب درباره چه چیزی نیست. این کتاب درباره ثروتمند شدن سریع و بدون تلاش نیست. شما می‌توانید ثروتمند شوید و این امر می‌تواند سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید اتفاق بیفتد، اما این امر معمولا یک شبه رخ نمی‌دهد.

این کتاب نمی‌خواهد ذهن شما را با رؤیاهایی از قبیل پول از آسمان می‌آید یا با شرکت در بخت‌آزمایی همین فردا ثروتمند شوید، پر کند. تبدیل شدن به یک میلیونر بیکار، مثل قدم زدن در پارک نیست. شما باید برای رسیدن به آن تلاش کنید، تلاشی که می‌تواند لذت‌بخش و در مقایسه با پاداشی که در پی دارد، چندان زیاد نباشد.

صفحات کتاب :
291
کنگره :
HF5386‏‫‬‮‭/م87م9 1393
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
‎2‎4‎8‎0‎1‎8‎6
شابک :
978-600-6268-03-3‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه میلیونر شدن در جوانی