نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مادری مناسب فرزند شما

مؤلف کتاب مادری مناسب فرزند شما ، جانت پی. پنلی به عنوان یک مادر که آگاهی و تجارب ارزنده‌ای در زمینه فرزندپروری دارد، این اصول را در کتاب خود با روش متفاوت و جدیدی مورد توجه قرار داده و با مهارت علمی و تجربی خود، بر پایه یک نظریه علمی معتبر در حوزه روان شناسی، سبک های فرزندپروری را به نام «هرم فرزندپروری» ارائه داده است که اساس و شالوده آن خودآگاهی والدین است.

این هرم فرزندپروری به سبک های متفاوت شخصیتی پدر، مادر و کودک توجه دارد و از این نظر از جامعیت لازم برخوردار است و در واقع به پویایی خانواده توجه دارد. هرچند مخاطب عنوان کتاب، مادران هستند که نقش مهمی در ارتباط با فرزندان دارند، اما در فصل های مختلف کتاب مادری مناسب فرزند شما به پدران، کودکان و ساختار خانواده درحد کافی پرداخته شده است. این نگرش جامع و پویا با تأکید بر خودآگاهی، از ویژگی ها و امتیازات اساسی کتاب مادری مناسب فرزند شما است.

کتاب مادری مناسب فرزند شما در دو جلد طراحی شده که در جلد اول شما با تیپ های مختلف مادران آشنا می شوید و در جلد دوم می آموزید که با این آموخته ها چه کنید و چگونه از آن ها برای شاد کردن زندگی و رضایت فردی تان استفاده کنید.

گزیده کتاب مادری مناسب فرزند شما

مادرم اولویت حسی و من اولویت شهودی دارم. هر موقع که او به دیدنم می آید سؤالاتی از من می پرسد که مرا متحیّر می کند. مثلا می پرسد آیا حواست به کارگرانی که برای کوتاه کردن چمن های خانه ات می آیند هست تا کارشان را درست انجام دهند یا این که می گذاری هرطور که دوست دارند کارشان را انجام دهند؟ این سؤال احتمالا کمی عجیب است امّا به عنوان یک تیپ شهودی، توجهی به آن نکردم.

صفحات کتاب :
460
دیویی :
155/6463
شابک :
978-6226014021
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه مادری مناسب فرزند شما