امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نخواستیم که بشه

کتاب نخواستیم که بشه نوشته حسین نهاردانی توسط انتشارات نظری منتشر شده است. این کتاب که در قالب نمایشنامه نوشته شده، آیینه زندگی خیلی از آدم هاست.

گزیده کتاب نخواستیم که بشه

یکی از مواردی که در افزایش قدرت تخیّل می تواند دخیل باشد، خواندن نمایشنامه است. در واقع با خواندن نمایشنامه‌های متعدد، با دنیاهای متفاوت و شاخصه های منحصر به فردی که دارند می‌توان قدرت تخیّل را تا میزان قابل توجهی افزایش داد. هر نمایشنامه‌ای اتمسفر منحصر به فرد خودش را دارد. شخصیت ها، موقعیت‌ها، رفتار و موارد دیگری که در ساختمان نمایشنامه وجود دارد می‌تواند تجربه حسی جدیدی در خواننده به وجود آورد که این پدیده به نوبه خود در افزایش قدرت تخیّل کارآمد واقع می‌شود‌.

مرد شماره‌ی دو= «شرمنده دوستان خیلی تلاش کردم که بشه ولی نشد. کل زورمو زدم، ولی نشد که بشه. نشد که بشه! نه این حرف اشتباهه. در واقع باید بگیم نتونستیـم. نـه، ایـن حـرف هـم اشتبـاهـه. مـا اگـه می‌خواستیم، می‌تونستیم که کاری کنیم. خودمون نخواستیم. در حقیقت باید بگم نخواستیم که بشه. این جمله خیلی بهتره. لطفاً تکرار کنید. همگی با هم، یک، دو، سه، نخواستیم که بشه. ای بابا، چرا هیچ کدومتون عکس العملی نشون ندادین!؟ خیلی خوب، اشکال نداره. این دفعه باید همتون تکرار کنید. اگر تکرار نکنید به خودم شلیک می‌کنم. باور کنید دروغ نمـی‌گم. به تمـام عقایـدم قسـم کـه شلیـک می‌کنم. حالا تا سه می شمارم اگر با من تکرار کردین که هیچ. اگر تکرار نکنین ...

صفحات کتاب :
61
کنگره :
PIR8362‭‬‬‬
دیویی :
8‮فا‬2/62
کتابشناسی ملی :
8516545
شابک :
978-622-209-896-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه نخواستیم که بشه