امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,500
خرید چاپی
165,000
15%
ت 140,250

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب عزرائیل، نوشته نیما اکبرخانی، توسط انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده و روانه ی بازار کتاب شده است. این کتاب دارای دو جلد با عنوان های کهنه سرباز و روزهای تاریک می‌باشد. این کتاب، از سری داستان های جذاب فارسی بوده که با درون مایه امنیتی - جاسوسی اش نقبی به اتفاقات مختلفی که طی چهل سال گذشته در ایران رخ داده است می زند.

معرفی کتاب عزرائیل

رمان عزرائیل، از سری داستان های جذاب فارسی بوده که با درون مایه امنیتی - جاسوسی اش نقبی به اتفاقات مختلفی که طی چهل سال گذشته در ایران رخ داده است می زند. رمان نیما اکبرخانی تنها محدود به اتفاقات هیجان‌انگیز نمی‌شود. او به سراغ پشت پرده اتفاقات مهمی می‌رود و حواشی‌ای را بیان می‎کند که قدمت برخی‌شان چهل ساله است!

خلاصه کتاب عزرائیل

مجموعه جذاب رمان عزرائیل شامل داستان‌هایی با موضوعات امنیتی، سیاسی و جاسوسی است. داستان‌هایی که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون روی می‌دهند. این اثر با ویژگی‌هایی که دارد شما را میخکوب می‌کند و فضایی تازه را که تاکنون تجربه نکرده‌اید به شما می‌شناساند.
حمیدرضا هدایتی سرگرد حفاجا و علی علیزاده قاتل مرموز شخصیت‌های اصلی این کتاب‌اند که در تعقیب و گریزی از شرق تهران تا نیکوزیای قبرس می‌روند. داستان از چند قتل در تهران شروع می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

دانلود کتاب عزرائیل

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب عرضه شده است و می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود نمایید.

برشی از متن کتاب عزرائیل

صبح روز هفتم مهر، مثل باقی روزهایشان آغاز شد. علی بیدار شد و از تخت بیرون آمد. سری به اتاق خواب بهروز زد. بهروز نبود. به اتاق کارش رفت و او را پشت کامپیوتر دید. چشمانش سرخ شده و انبوهی از قوطی‌های خالی نوشابه‌های کافئین‌دار را روی میزش دید. سلام کرد و گفت: «بی‌زبون کجاست؟»
بهروز بدون اینکه چشم از مانیتور بردارد جواب داد: «تو تخت خودش خوابوندمش. هنوز باید خواب باشه.»
علیزاده چیز دیگری نگفت. رفت بالا و نگاهی به اتاق خواب رجب انداخت. رجب طاق‌باز روی تخت افتاده بود و خرناس می‌کشید. با شورت و زیرپوش خوابیده بود و شکم بزرگ و پرمویش بیش از هرچیز از زیر زیرپوشش خودنمایی می‌کرد. با تمایلش برای خفه‌کردن رجب جنگید. برای کشتنش خیلی بیش از نیاز حداقلی انگیزه داشت؛ اما تجربه به او آموخته بود هنوز وقتش نیست.
برگشت به اتاق خوابش و برتا را از پشت شلوارش درآورد. سریع لخت شد و با اسلحه داخل حمام رفت. آب گرم را باز کرد و زیر دوش رفت تا برنامهٔ روزانه‌اش را شروع کند. آب را کم‌کم سرد کرد تا خواب از تن و بدنش بیرون برود. دوش که تمام شد، لباس پوشید و پایین رفت. داخل آشپزخانه چای‌ساز جدیدی را که خودش خریده بود، روشن کرد. تمام مدت پشت میز غذاخوری داخل آشپزخانه نشست و فکر کرد. کاری که در این چند روز بیشتر از همه انجام داده بود.
مطمئن بود دوران آرامش در آنکارا تمام شده است. تمام پولی که بهروز خرج آپارتمان و وسایلش کرده هدر رفته و باید به‌سرعت هرچه هست، پشت‌سرشان رها کنند و بروند. مشکل بزرگش احساسات بود. برخلاف اصولش، خودش را درگیر احساسات کرده بود. می‌دانست که اشتباه کرده؛ اما نمی‌توانست جلوی خودش را بگیرد. با خودش گفت: «پیر شدی علیزاده، پیر و دل‌رحم.» اول از همه، با نجات‌دادن بهروز و پس از آن، با آوردن بی‌زبون برنامهٔ خودش را به هم ریخته بود. در برنامهٔ اولیه‌اش اصلاً هیچ دختری نبود، چه برسد به بی‌زبون. جاعل و تأمین‌کنندهٔ هویت‌هایش هم کسی در دارودستهٔ کیانفر یا مافیای ترک بود که بعد از انجام وظیفه باید باروبندیلش را برای آن دنیا می‌بست.
وقتی فهمید بهروز دست مافیایِ تُرکِ همکار با کیانفر اسیر است، درگیر دل‌رحمی و عطوفت عجیبی شد.

کتاب عزرائیل جلد اول

کتاب عزرائیل کهنه سرباز، داستان عزرائیل از ماجرای قتل یک گروه مواد مخدر در تهران و چند سرباز نیروی قدس سپاه در دوحه شروع می‌شود و با یک ماجرای هیجانی به ترکیه و شمال سوریه به پایان می رسد.
درد اصلی جلد اول رمان عزرائیل پیدا کردن قاتل و قاتلان احتمالی نیست. درد اصلی این رمان خیانت است! خیانتی که هیچکس باورش نمی‌کند. نیما اکبرخانی در رمانش با دقتی مثال‌زدنی از جزئیات این ماجرا پرده می‌بردارد و قلمی روان، دو داستان موازی را پیش می‌برد.

کتاب عزرائیل جلد دوم

کتاب عزرائیل روز های تاریک، داستان آن در ایران و سوریه می‌گذرد. قهرمان داستان، یک مدافع حرم است که بازداشت شده و اکنون فرصت دارد خاطراتش را برای فرزندش نقل کند. خاطراتی که از نوجوانی شروع می‌شود و تا روزگار معاصر ادامه پیدا می‌کند.
نیما اکبرخانی، در این اثر از روزهای ابتدایی جنگ سوریه گفته است و نقش ایرانی‌های معمولی در این جنگ.
روزهای تاریک، مانند جلد قبلی این کتاب، یک رمان در ژانر تریلر (امنیتی) است که سعی کرده است بیشترین حس و حال واقع‌گرایانه را با جزئیات تاریخی و نظامی از اتفاقات آن روز سوریه به مخاطب خود ارائه بدهد.
این کتاب به جلد ۱/۵ شهره شده است.

کتاب عزرائیل جلد سوم

عزرائیل دارای دو جلد می باشد و جلد سوم ندارد.

نیما اکبرخانی

نیما اکبرخانی نویسنده ایرانی متولد سال 1365 می باشد. حوزه تخصصی او، نوشتن درباره مدافعین حرم است. کتاب های نیما اکبرخانی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب سفارش داده و مطالعه کنید. کتاب هایی چون؛ اثریا، زلزله ده ریشتری و دو جلد عزرائیل.

خرید کتاب عزرائیل

جهت سفارش و تهیه رمان عزرائیل می توانید به سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب مراجعه کنید و با تخفیف آن را تهیه کنید.

خرید کتاب عزرائیل

مشخصات رمان عزرائیل در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کتابستان معرفت
نویسنده: نیما اکبرخانی
تعداد صفحه: 294
موضوع: رمان امنیتی جاسوسی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
294
کنگره :
‫‬‭PIR8334
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
7674670
شابک :
‏‫‬‭978-622-6837-97-2
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه عزرائیل جلد اول