امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
36,000
15%
ت 30,600
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فقط بیا

کتاب فقط بیا مجموعه داستان‌های دفاع مقدس، نوشته فاطمه دانشور جلیل است که در نشر شهید کاظمی منتشر شده است. این داستان‌ها، قطره‌ای از دریای فداکاری رزمندگان و شهدا را در روزهای جنگ نشان می‌دهند.

این مجموعه داستانی که حاوی 12 داستان‌ کوتاه با شخصیت‌ های اصلی دختر و پسر نوجوان زمان جنگ‌ تحمیلی به نگارش در آمده، طی ده‌ سال نگاشته شده و بارها نقد و چکش‌ کاری شده و به مشکلات خانواده‌ ها در هشت‌ سال جنگ‌ تحمیلی ایران و عراق پرداخته است.

گزیده کتاب فقط بیا

سلام بابایی. هنوز نامهٔ اول پیشم هست. عمو ناصر بدقولی نکرده. دوستش مثل شما هنوز از جبهه نیامده. دلم خیلی گرفته؛ برای همین، گفتم برایتان باز هم نامه بنویسم.

بابایی، ما دیگر پول نداریم. می‌دانید چطوری فهمیدم؟ مامان کمتر غذا درست می‌کند و بیشتر وقت‌ها حاضری می‌خوریم. امروز وقتی درِ یخچال را باز کرد، دید خالی است. دوشاخه‌اش را از برق کشید. فهمیدم، ولی چیزی نگفتم که ناراحت شود. ماه پیش برای دادن اجاره مجبور شد تا طلاهای خودش و گوشوارهٔ مرا هم بفروشد. همان گوشوارهایی که شما سال پیش برای تولدم خریده بودید. مامان قول داده شما که آمدید، قشنگ‌ترش را برایم بخرد. همهٔ پول طلاها را داد به سکینه خانم. هیچ‌وقت سکینه خانم راجع‌به اجاره‌های عقب‌افتاده حرفی به ما نزده بود؛ اما مامان می‌گوید که سکینه خانم درآمد دیگری ندارد و زندگی‌اش با این اجاره‌خانه می‌گذرد....

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
119
کنگره :
‏‫‬‭‭PIR8041‬
دیویی :
‭8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
7396282
شابک :
978-622-285-010-4

کتاب های مشابه فقط بیا