امتیاز
5 / 4.6
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب21 روش عالی قانون شکست ناپذیر پول اثر برایان تریسی شامل ۲۱ روش جهت کسب ثروت است. برایان تریسی با آموختن قوانین تاثیرگذار در این راه به شما برای ایجاد یک دگرگونی عمیق مالی در زندگیتان کمک می کند.

هر یک از این قوانین می تواند زندگیتان را تغییر دهد. مثل همیشه مهمترین عامل موفقیت برای شما عمل کردن است. وظیفه ی شما این است که این اصول و استراتژی ها را یاد بگیرید و سپس مدام آن ها را در زندگیتان به کار برید تا نتیجه ای مشابه صدها، هزاران و حتی میلیون ها مرد و زنی که قبل از شما به آن رسیده اند، بگیرید.

برایان تریسی (Brain tracy) تاکنون با بیش از ۱۰۰۰ شرکت و کمپانی بزرگ برای رونق در کسب و کارشان مشاوره کرده و برای بیش از ۵ میلیون نفر در بیش از ۷۰ کشور سمینارهای آموزشی ترتیب داده که درصد بالایی از مخاطبانش توانسته اند در کسب و کار و تجارتشان به موفقیت های چشم گیری دست یابند. او سالانه برای ۲۵۰ هزار نفر سمینار آموزشی ارائه می دهد.

او به مدت ۳۰ سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از ۷۰ کتاب به تحریر درآورده که اکثر کتاب هایش به زبان های مختلف ترجمه شده اند. 82 میلیون جلد از کتاب های او به مردم کمک کرد تا بیشترین استفاده را از خود و استعدادهایشان ببرند به فروش رسیده است. او در دنیای سخنرانی و نوشتن همچون نوری درخشان است. او اندیشه ای باورنکردنی را برای خود و هزاران انسان دیگر عملی کرده و به نتایج شگفت انگیزی دست یافته است.
صفحات کتاب :
40
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه قانون شکست ناپذیر پول