8 / 5

مباحث ویژه در بازاریابی (بخش دوم)

موضوعات


دانلود کتاب مباحث ویژه در بازاریابی (بخش دوم)

نوع محصول: کتاب صوتی
حجم دانلود: 14.0 مگا بایت
صفحات کتاب : 12
دانلود رایگان

خلاصه اثر

دکتر پرویز درگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA که در حوزه های آموزش مشاوره – تحقیق، و نشر مباحث Marketing در بازار های داخلی و بین المللی فعالیت می کند.

عضو هیأت علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار (ششمین سال انتشار)
مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
مؤسس و مدیرعامل آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای)
مشاور فعلی بنگاه های اقتصادی معتبر در بازارهای مصرفی و صنعتی نظیر فرآورده های لبنی رامک – شرکت بازرگانی خودروی الدورا – شرکت ابزارهای صنعتی رونیکس- شرکت مواد غذایی نان البرز- شرکت تجهیزات ساختمانی ورق کار- شرکت صنایع غذایی مهیا پروتئین
ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در صدا و سیما: شبکه تهران، رادیو تجارت، رادیو جوان، رادیو گفتگو ...

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 12

فهرست

4 نکته برای مدیریت بر خویشتن
برنامه ریزی
نظارت و کنترل
تفویض اختیار
خرید و فروش ایده
سازماندهی
سطوح تصمیم گیری مدیران
مدیریت بر خویشتن (تیپ شخصیتی)
موفقیت در فروش (ویژه فروشگاه های کوچک، متوسط، و بزرگ)
نگرش و تغییر نگرش
هدایت و رهبری

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات

98912****5264

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
واقعا تمامی نکات قابل استفاده برای بازار کار میباشد
حتما این مبحث رو گسترده کنید
سپاس

1396/1/13

پاسخ