نظر شما چیست؟
پروفسور سید محمد اعرابی:
موضوع تبلیغات را می توان با رویکرد مدیریتی و روان شناسی ملاحظه کرد. این دو رویکرد مکمل یکدیگرند. مدیرت تبلیغات از زیر سیستم های مدیریت ارتباطات و مدیریت روابط عمومی به شمار می رود. مدیریت تبلیغات را می توان امروزه در دوسطح به هم پیوسته مدیریت استراتژیک تبلیغات و مدیریت عمیلیاتی تبلیغات نام گذاری کرد.
رویکرد روان شناسی به تبلیغات، مصرف کننده را محور قرار داده است و به فرایندهای روان شناختی و مکانسیم هایی می پردازد که در هنگام مواجهه مصرف کننده با تبلیغات روی می دهند.
این کتاب بر اساس رویکرد روان شناسی، که کمتر به آن پرداخته شده، تنظیم شده است. رویکرد روان شناختی به کارکردهای اطلاعاتی و ترغیبی می پردازد.این کتاب در فصل های دوم، سوم، و چهارم برکارهای اطلاعاتی تبلیغات ، و در فصل های پنجم ، ششم، و هفتم بر کارکردهای ترغیبی تبلیغات متمرکز شده است. به همین جهت این کتاب را می توان کتابی نو و جامع در زمینه روان شناسی تبلیغات قلمداد کرد.
این کتاب تلاش کرده است از تمامی تئوری ها و الگوهای مطرخ در حوزه روان شناسی به شیوه ای دقیق و روان استفاده کند، تا در همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی به کار رود...
صفحات کتاب :
542
کنگره :
‫‭HF5822‫‭/ف9ر9 1393
دیویی :
‫‭659/1019
کتابشناسی ملی :
3158007
شابک :
978-600-175-513-2
سال نشر :
1393
شابک دیجیتال :
978-600-03-2473-5

کتاب های مشابه روان شناسی تبلیغات