امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟
سلام و صلوات به ارواح پاک انبیاء و اولیاء می فرستم که مقصد اصلی آنها تهذیب و تربیت نفسِ بشر بوده است.
اگر اداره جهان به اختیار و قدرت ما باشد و بـه اوج آسمان هـا پـرواز کنیم، اعمـاق اقیانوس ها را به تسخیر خویش درآوریم، اما به مکارم اخلاق پای بند نباشیم و صداقت و امانت، پایمردی و راستی، گذشت و ایثار در سیره ما وجود نداشته باشد، زندگی مطلوب نخواهد بود.
کتاب رسالـة الحقوق امام سجاد(ع)،مجموعه ای از حقوق و وظایف انسان در زندگی ایده آل است که توسط شیخ صدوق رحمـة الله علیه ترجمه و در دسترس ما قرار گرفته تا بتواند زینت بخش اخلاق و منش ما باشد.
امروز خانه ها بزرگتر اما خانواده ای کوچک. راحتی بیشتر اما زمان، اندک است. مدارک تحصیلی، بالاتر اما درک صحیح از زندگی پایین و قدرت تشخیص کمتر. متخصصان فراوان، به همان نسبت مشکلات بیشتر. داروها متفاوت و زیاد اما سلامتی کمتر. کم خندیدن و زود عصبانی شدن. شبها تا دیروقت بیدار و صبح خسته از خواب برخاستن. تلویزیون و کامپیوتر و اینترنت انسانها را مسحور خود ساخته، در نتیجه مطالعه کم و با طبیعت و خانواده بیگانه اند. زیاد صحبت می کنند، دروغ و ریا چاشنی گفتار است. ساختن خانه و تجملات فراوان اما طرز زندگی کردن نمی دانند. همواره در انتقام و غیبت و تهمت زدن و در آخر خانواده ای از هم پاشیده، طلاق و جدایی!!!
........
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
48
کنگره :
‫‭BP248‫‭/ع8ر504212 1392
دیویی :
‫‭297/218‬
کتابشناسی ملی :
3243796
شابک :
‫‭978-600-6065-38-0‬‬

کتاب های مشابه راز احقاق حق