6 / 5

دانلود کتاب 21 روش کامیابی به 100 سالگی

نوع محصول: کتاب دیجیتال (صوت و متن)
حجم دانلود: 23.6 مگا بایت
صفحات کتاب : 48
4,500 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب 21 روش عالی کامیابی به 100 سالگی نوشتۀ برایان تریسی، می تواند زندگیتان را تغییر دهد و به شما کمک کند که سال ها بیشتر از آنچه که در غیر این صورت امکان پذیر نبود، زندگی کنید.

کتاب 21 روش عالی کامیابی به 100 سالگی (21great ways to live to be a hundred)، خلاصه ای است از برترین روش هایی که تاکنون برای داشتن یک زندگی شاد و طولانی بدست آمده است. هر روش و تکنیکی که فرا خواهید گرفت توسط صدها متخصص پزشکی و هزاران نفر از مردم عادی مورد امتحان قرار گرفته و به اثبات رسیده است. زمانی که شما این ایده های فوق العاده را در رابطه با سلامتی برتر و تناسب اندام فرا گرفتید و آن ها را به اجرا درآوردید، احساس بهتری خواهید داشت و از سایر مردم دیگر طولانی تر زندگی خواهید کرد.

برایان تریسی (Brian Tracy) سال هاست در مورد سلامتی و تناسب اندام سخنرانی کرده و کتاب نوشته و به ده ها هزار نفر کمک کرده تا وزن کم کنند، متناسب شوند و احساس خوبی نسبت به خود پیدا کنند!

خبر خوب اینکه سلامتی و طول عمر شما تا حدود زیادی تحت کنترل خودتان است. به غیر از نقص های فیزیکی ژنتیکی و حوادث بیرونی که خارج از کنترل شما هستند، شما می توانید تاثیر بسزایی روی کیفیت زندگی تان، طول عمرتان و اینکه چقدر خوب سال های زندگیتان را می گذرانید، داشته باشید. نقطه ی شروع زندگی برای رسیدن به سن صد سالگی یا در همان حدود قبول مسئولیت کامل در هر زمینه از سلامتی و تناسب اندامتان است.

از این نقطه به بعد شما باید از بهانه تراشی دست بردارید و به جای اینکه شرایط سلامتی و تناسب اندام تان را به گردن هر چیزی یا هر کسی بیاندازید، انتخابات و تصمیمات شخصی خودتان را مقصر بدانید. البته همیشه مواردی وجود خواهند داشت که شما نمی توانید پی آمد آن ها را کنترل کنید اما در کل، زندگی تحت فرمان شماست. شما روی صندلی راننده نشسته اید. شما معمار سرنوشت خودتان هستید. شما مسئول هستید.

در بخشی از کتاب 21 روش عالی کامیابی به 100 سالگی می خوانیم:

شما برای داشتن عملکردی مطلوب و بهترین کارکرد هر شب به استراحت منظم احتیاج دارید. مطابق با تحقیق آلامدا (Alameda Study) که در طول 22 دوره 20 هزار بزرگسال را تحت پوشش قرار داده بود، ارتباط مستقیمی بین دریافت 7 تا 8 ساعت خواب در هر شب با عمر طولانی وجود دارد. به دلیل برنامه ی پرمشغله ی امروزی مان، افراد بسیاری خواب کم و کمتری دریافت می کنند. بسیاری از مردم امروزه یک ساعت یا بیشتر، کمتر از آنچه که نیاز دارند تا به بالاترین عملکردشان برسند، می خوابند و در نتیجه هر روز را با حالت گیجی می گذراند.

بسیاری از افراد زندگی شان را هر شب با مقید ساختن خودشان به خاموش کردن تلویزیون و رفتن به رختخواب سر ساعت 10 و 8 ساعت خواب کامل قبل از شروع روز بعد، تغییر داده اند. در نتیجه با خوابیدن یک یا دو ساعت بیشتر در هر شب، آن ها احساس انرژی بیشتر می کنند و حس مثبت تر، شادتر، اعتماد به نفس بیش تر، هوشیارتر، خلاق تر و بهتری راجع به زندگی شان و ارتباطات شان دارند. شما باید حداقل هر هفته یک روز کامل از کار دور باشید.

در این روز شما هیچ کاری که نیازمند تمرکز یا تلاش ذهنی است را انجام نمی دهید. بیشتر می خوابید، به پیاده روی می روید، فیلم سینمایی می بینید، شام را بیرون می خورید، تلوزیون نگاه می کنید و در کل مغز خود را کاملا استراحت می دهید. این کار به مغز شما اجازه می دهد همانند یک باتری طی 24 ساعت شارژ شود. بعضی اوقات اگر شما مشغول انجام کارهای پیچیده با ذهن تان هستید، نیازمند دو یا سه روز استراحت کامل به منظور شارژ مجدد و بازیابی از خستگی ذهنی خواهید بود.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 48

نظرات

98912****7940

5829

1395/12/14

پاسخ