6 / 5

معرفی 10 کتاب بازاریابی (بخش سوم)

موضوعات


دانلود کتاب معرفی 10 کتاب بازاریابی (بخش سوم)

نوع محصول: کتاب صوتی
حجم دانلود: 8.2 مگا بایت
صفحات کتاب : 6
دانلود رایگان

خلاصه اثر

دکتر پرویز درگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA که در حوزه های آموزش مشاوره – تحقیق، و نشر مباحث Marketing در بازار های داخلی و بین المللی فعالیت می کند.

عضو هیأت علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار (ششمین سال انتشار)
مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
مؤسس و مدیرعامل آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای)
مشاور فعلی بنگاه های اقتصادی معتبر در بازارهای مصرفی و صنعتی نظیر فرآورده های لبنی رامک – شرکت بازرگانی خودروی الدورا – شرکت ابزارهای صنعتی رونیکس - شرکت مواد غذایی نان البرز- شرکت تجهیزات ساختمانی ورق کار- شرکت صنایع غذایی مهیا پروتئین
ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در صدا و سیما: شبکه تهران، رادیو تجارت، رادیو جوان، رادیو گفتگو ...

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : معرفی 10 کتاب بازاریابی

صفحات کتاب : 6

فهرست

معرفی کلی کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده
خلاء های موجود در زمینه روانشناسی تبلیغات در ایران چیست؟
چه پدیده هائی در یک تبلیغات موفق مهم هستند؟
نقد جزئی و درون محتوائی کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده
سایر ویژگی های کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده (و معرفی کتاب های تبلیغات پنهان و نقشه ذهن مشتری)
نتیجه ای از یک خاطره

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات

98914****6892

مصاحبه شغلی عالی بود

1395/7/11

پاسخ