کتاب دفتر خاطرات سرزمین غدیر pdf

پایگاه اعلام ولایت دوازده امام علیهم السلام

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
این بار سرزمین غدیر راوی ماجرای اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم تا ساخته شدن مسجد غدیر و تخریب آن از سوی دشمنان است که درصدد محو نام غدیر هستند. ترتیب بیان داستان ها به ترتیب زمانی اتفاقات تاریخ است و اصل و محتوای داستان ها به طور کامل حفظ شده است.

آغاز کتاب با توضیحاتی در مورد جغرافیای غدیر و علت انتخاب این محل از طرف خدا و رسول خداست و سپس خواننده در آغاز دفتر خاطرات به همراه راوی داستان به 1400 سال پیش باز می گردد تا شاهد مهم ترین اتفاق در اسلام باشد.

نویسنده کتاب تمامی اتفاقات رخ داده، جزئیات تجمع در غدیر، خطابه پیامبر (ص)، برخی از فراز های خطبه، بیعت با امیرالمومنین (ع)، توطئه های دشمنان، آثار وضعی این اعلام در همان زمان در طول تاریخ و ... را ذکر می کند سپس به اتفاقات پس از بیعت تا کنون را به صورت خلاصه و همگی از زبان سرزمین غدیر بازمی گوید نوآوری در شیوه بیان واقعه غدیر و شرح اتفاقات غدیر به زبان ادبیات داستانی، از امتیازات کتاب به شمار می رود.

دفتر خاطرات سرزمین غدیر پیش روی ماست که آن را از زبان خودش می شنویم. این دفتر خاطره های سه روز اعلام ولایت دوازده امام (ع) در غدیر خم، و وقایع هزار و چهارصد ساله آن تا امروز است که در واقع ماجرای یک نقطه نورانی از کره زمین است ...
صفحات کتاب :
127
کنگره :
‫PIR7962‭‬ ‭/ن63678‫‬‭د7 1389
دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
2130785
شابک :
1‫‬‭978-964-397-665-
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه دفتر خاطرات سرزمین غدیر