2 / 4.5

دانلود کتاب بازاریابی موتور جستجو

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 2.8 مگا بایت
صفحات کتاب : 42
دانلود رایگان

خلاصه اثر

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟
بازاریابی موتورهای جستجو ) SEM (، شکلی از بازاریابی اینترنتی است که شامل فعالیت های ترویجی به منظور افزایش امکان دیده شدن وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوی از طریق بهینه سازی و تبلیغات می شود.
SEM ممکن است از بهینه سازی وبسایت )سئو(، که شامل طراحی مجدد یا بهبود محتوای سایت می شود، و یا از خدمات تبلیغات کلیکی ) pay per click: ppc ( استفاده نماید تا جایگاه بالاتری در نتایج جستجوها کسب نماید.
به عبارت دیگر، بازاریابی موتورهای جستجو، عبارتی کلی می باشد که شامل تبلیغات کلیکی و بهینه سازی سایت می شود.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 42

سال نشر : 1393

فهرست

فصل 1: اهداف شما چیست؟
فصل 2: چگونه مخاطبان خود را بیابیم؟
فصل 3: چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب کنیم؟
فصل 4: چگونه بهترین کانال تبلیغاتی را بیابیم؟
فصل 5: چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟
فصل 6: چگونه بهینه سازی را به شکل درستی انجام دهیم؟
فصل 7: عملکرد خود را بررسی و ارزیابی نمایید!
فصل 8: چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنیم؟

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات