بازاریابی موتور جستجو

برای کسب و کارهای کوچک

4.5 از 2 نظر

کتاب‌الکترونیکی

حجم دانلود: 2.8 مگا بایت
صفحات کتاب : 42
دانلود رایگان

خلاصه اثر

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟
بازاریابی موتورهای جستجو ) SEM (، شکلی از بازاریابی اینترنتی است که شامل فعالیت های ترویجی به منظور افزایش امکان دیده شدن وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوی از طریق بهینه سازی و تبلیغات می شود.
SEM ممکن است از بهینه سازی وبسایت )سئو(، که شامل طراحی مجدد یا بهبود محتوای سایت می شود، و یا از خدمات تبلیغات کلیکی ) pay per click: ppc ( استفاده نماید تا جایگاه بالاتری در نتایج جستجوها کسب نماید.
به عبارت دیگر، بازاریابی موتورهای جستجو، عبارتی کلی می باشد که شامل تبلیغات کلیکی و بهینه سازی سایت می شود.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 42

سال نشر : 1393

نظرات