کتاب چراغ جادوی پدر پولدار pdf

توصیه های پدر پولدار برای دستیابی هوشمندانه به پول و ثروت

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,000
نظر شما چیست؟
چکیده برترین کتاب های رابرت کیوساکی
«من هم یکی از همان شاگردان تنبل بودم که نه خوب می‌توانستم بخوانم و نه بنویسم. هر بار که می‌خواستم برای امتحانی درس بخوانم و مطالعه کنم، حفظ کردن چند خط کوتاه از کتاب یک شبانه‌روز طول می‌کشید. آخر هم لحظه امتحان دست و پا شکسته چند کلمه‌ای از آنچه که در ته ذهنم باقی مانده بود، می‌نوشتم و جملاتی بی‌معنا را تحویل معلمم می‌دادم.

اگر جزوه‌های درسی‌ام را می‌خواندید، محال بود متوجه شوید که مربوط به کدام درس هستند. آنقدر در هم و نامفهوم بودند که هر گاه می‌خواستم از روی آنها درس بخوانم، احساس می‌کردم که در حال تجزیه و تحلیل یک متن فلسفی هستم.

اما امروز دریافته‌ام که حتی شاگردان تنبل مدارس هم می‌توانند در زمینه‌های دیگری نبوغ خود را نشان دهند. من که قادر نبودم چند خط از کتاب‌های درسی‌ام را حفظ کنم، امروز معادلات ریاضیاتی و قوانین مالی بسیاری را به خاطر می‌سپارم. من که نمی‌توانستم چند خطی از زبان خود بنویسم، مقالات و یادداشت‌های بسیاری در روزنامه‌ها به چاپ رسانده‌ام و حتی تاکنون صدها کتاب نوشته‌ام و چاپ کرده‌ام. کتاب‌هایی که در همه جای دنیا در دسترس هستند و من به تک‌تک آنها افتخار می‌کنم.

آرزوی ثروتمند شدن تنها آرزوی مشترک میان مردم است. تحقق این آرزو در گروی داشتن اطلاعات و آگاهی است. اطلاعاتی که به شما بگوید چگونه می‌توانید سیستم تجاری خود را طراحی کنید».
دیویی :
‫‭332/02401
کتابشناسی ملی :
3792058
شابک :
978-600-6235-68-4
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
272
کنگره :
‫‭HG179‫‭‫‭‭/ک9چ45 1394‬

کتاب های مشابه چراغ جادوی پدر پولدار