× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 5

داستانهای ماندگار مدیریتی

نوع اثر : کتاب

نویسنده :

صفحات کتاب : 137

کنگره : 1391 186ب2ف/37HD

دیویی : 658

کتابشناسی ملی : 3032039

شابک : 978-964-7731-94-2

سال نشر : 1393

خلاصه اثر

هدف کلی این کتاب اینست که خواننده تشویق شود تا روش خود را در مدیریت مورد بررسی قرار داده و ایده های جدیدی را برای پیشرفت و بهبود اوضاع بکار گیرد . در اینجا قصد تدریس و ارائه علوم آکادمیک و دانشگاهی نیست ولی زندگی و تجربیات ما و دیگران می تواند یک کلاس آموزشی و استاد مناسب باشد و این نکته ای است که بایستی به آن توجه شود.
در این کتاب نمونه هائی بیان گردیده و هر کس مطابق سلیقه ، طرز تفکر ، روش و درک و فهم خود می تواند از آنها حداکثر بهره برداری را بعمل آورده و الگو بگیرد. موارد و مطالب و تجربیات و نمونه های ذکر شده بقدری به فصل مشترک همه انسان ها نزدیک است که اکثر افراد می توانند به فراخور و شرایط خود ، برای پیشرفت و تعالی از آن بهره ببرند.
بدون شک دانش و تجربه اشخاص کمک می کند تا افق دید وسیعتری داشته باشند ، اما در نهایت این فرایند اندیشیدن است که منجر به حل مسئله و رفع مشکلات می گردد. روش ها ، نحوه عملکرد و رفتار افراد متفاوت در هر یک از نمونه های ارائه شده کاملاً فردی و با توجه به موقعیت موجود بوده ولی می تواند مورد ارزیابی و دقت نظر قرار گرفته و از آن استفاده شود.
هیچ مدیری کامل نیست و احتمالاً اشتباهات و نقاط ضعف و قوت زیادی دارد و لازم است با فراگیری علوم و استفاده از تجارب دیگران به سمت افزایش کیفیت عملکرد قدم بردارد.
اصلی ترین نکته اینست که اهمیتی ندارد که یک فرد تا چه حد در کار خود خوب عمل کند ، بلکه مهم اینست که همواره امکان پیشرفت و ارتقاء وجود دارد و توانائی عملکرد مثبت و صحیح در برابر مسائل و مشکلات برای همه وجود دارد. چه فرد مسئول یک خانواده خود یا یک کارگاه و یا مغازه کوچک می باشد یا مدیرعامل یک شرکت چند ملیتی و بین المللی .

کتاب‌الکترونیکی

1,500 تومان

حجم : 1.2 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 137

موضوعات

فهرست

آزمون استخدام
حساسیت خودرو به بستنی وانیلی
سازمانهای جهنمی و بهشتی
شیر تنبل
راه حل
تصمیم گیری سریع و بی تاخیر
شناخت کارمندان
احترام به مهارت
اگر نروم چیزی نصیبم نمی شود
فورد...
جرقه انگیزش
سکه طلا یا نقره؟؟
بازسازی دنیا
فکر بکر
ماهی تازه
سلطان محمود و ایاز
میخ روی درب
فروش کوکاکولا در خاورمیانه
من آدم تاثیر گذاری هستم
پذیرش ایده
راه حل ساده تر
کمک به رقبا
طوطی مدیر
صدف های ساحل
فکر مثبت
دانشگاه استنفورد
داستان پیانو
پیرمرد بازنشسته باهوش
دری که قفل نبود
داستان تغییر
در باب بزرگ اندیشی
اختراع زیپ
مبنای قضاوت
بالا بردن هوشمندانه انتظار از خود
تخت مرگبار
پرسش 45 دلاری
نجات غریق
نردبان ممنوعه
مزد دانش
رضایت مشتری تا کجا؟
خود ارزیابی
قضاوت نادرست
...

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات