امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فارست گامپ

کتاب فارست گامپ نوشته وینستون گروم توسط سمانه فلاح ترجمه شده است. کتاب فارست گامپ با عنوان اصلی Forrest Gump رمانی بی نظیر و با محتوا است که دنیای یک ساده‌دل را به نمایش می‌گذارد. بدون شک اگر کتاب فارست گامپ را نخوانده باشید، فیلم فارست گامپ با بازی تام هنکس را دیده‌اید و از فوق‌العاده بودن این فیلم آگاه هستید.

فیلم فارست گامپ که بر اساس همین کتاب ساخته شده است، پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۴ در جهان و برنده ۶ جایزه اسکار شده است. در اینجا کتاب صوتی فارست گامپ با صدای غلامرضا صادقی تقدیم شنوندگان عزیز می شود.

گزیده کتاب فارست گامپ

زندگی مثل یک جعبه شکلات است که هیچ‌کس نمی‌داند در چه شرایطی باید کدام یک از شکلات‌های آن را برداشت. در هر شرایطی مردم می‌خندند، صبر و طاقت خود را از دست می‌دهند و یا با دیگران بحث و جدل می‌کنند. اما همۀ افراد سعی می‌کنند عواطف و احساسات درونی خود را به دیگران نشان دهند، در حالیکه همیشه این‌طور نخواهد بود. با این وجود من هیچ شکایتی از آن‌ها ندارم و همین باعث حس رضایت بیشتر من از زندگی‌ام شده است و نیاز نیست به توصیف و توضیح زبانی آن بپردازم.

از زمانی که به دنیا آمدم، ساده بودم و ضریب هوشی من حدود ۷۰ بود و این مقدار پایین IQ همیشه مرا از کودکان دیگر جدا می‌کرد و در دستۀ افراد کند ذهن قرار می‌داد. مردم مرا بعنوان یک کودک کند ذهن و یا حتی احمق و کم عقل می‌شناختند. حتی بعضی از افراد تصور می‌کردند که من یک عقب ماندۀ ذهنی هستم و کند ذهنی من ناشی از اختلالات عقلی و بیماری‌های روانی است. حتی هنگامی که مردم مرا می‌دیدند، چشم‌هایشان را به من می‌دوختند تا با دقت بیشتر، متوجه مشکل من شوند و مرا مسخره کنند. اما نظر خودم این‌طور نبود.

صفحات کتاب :
240
کنگره :
‫‬‮‭PS3567/ر85‫‬‮‭ف2 1390
دیویی :
‫‬‮‭813/54
کتابشناسی ملی :
2589626
شابک :
978-600-6235-22-6
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه فارست گامپ