امتیاز
5 / 4.8
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟
طرح مباحث توبه با اسلوبی جدید همراه با فصول متنوع شامل موضوعات: نعمتها و مسئولیت انسان, گناه و راه درمان آن, بازگشت حق, داستان توبه کنندگان, سود سرشار خود نگهداری, آراسته شدن به زیبایی و زدودن زشتی و ...

به هنگام شروع جنگ تحمیلی ، که بر اساس ادای تکلیف به فضای بامعنویت جبهه راه پیدا کردم ، با چهره های نورانی ، و انسانهایی ملکوتی ، و فرش نشینانی عرشی آشنا شدم .
تنی چند از آن حق شناسان آگاه از این فقیر خواستند ، در ایّامی که جبهه در آرامش قرار دارد و مسافران راه عشق برای انجام پاره ای از امور به تهران می آیند ، در جلسه ای جهت مباحثه ی عاشقانه و عارفانه ، بر اساس آیات قرآنیه و مکتب نبویّه و اهل بیت طاهره و عترت مرضیه ، همچون سوته دلان گرد هم آیند تا تذکری برای دوستان و مایه ای برای میدان رزم علیه دشمنان باشد .
از این پیشنهاد استقبال کردم ، زمان جلسه هفته ای یک بار در شب سه شنبه تعیین شد .
در ابتدای برنامه بیش از بیست نفر نبودیم ، جلسه با نماز جماعتی با حال ، و ذکر چند مسأله ی فقهی و بحثی از معارف الهیه ، و ذکر مصیبتی پرشور ، شروع می یافت و پایان می گرفت .
به تدریج پاکانی عزیز و عزیزانی پاک ، به وسیله ی همان بیست نفر از تشکیل چنین جلسه ای در خانه ی دوستی با حال و دل سوخته ی اهل بیت خبر شدند و به جمع بیست نفر پیوستند . فضای جلسه از معنویتی خاص برخوردار بود ،
مطالب متنوعی در آن جلسه بحث شد . توبه ، معرفت ، عشق به حق ، قیامت ، عرفان . خوشبختانه تمام آن مباحث به وسیله ی نوار ضبط شد ، پس از سالها قسمتی از نوارهای مربوط به بحث توبه توسط مؤسسه ی تحقیقاتی دارالعرفان به دست آمد ، پیشنهاد کردند از نوار پیاده شود و سپس به صورت کتاب در دسترس همگان قرار گیرد . کتابی که پیش رو دارید یادگار بیش از بیست هفته از آن شب های سه شنبه ی باحال است ، شب هایی که یاد آن برای من یادآور خاطره های بسیار شیرین و ناگفتنی است . امید است بتوانید به توفیق حق از مباحث این کتاب که در بحث توبه تازه و جدید است بهره ی کافی ببرید .
صفحات کتاب :
394
کنگره :
‫‭‭BP225/7‫‭‭/‮الف‬8ت9 1393
دیویی :
297/464‬
کتابشناسی ملی :
3760185‬‬
شابک :
978-964-94738-2-3
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه توبه آغوش رحمت